1e echo gehad

heey meiden

Nou vandaag naar de gyn geweest! Ik was wel ff heel zenuwachtig hoor jeetje! Volgens de gyn was ik vandaag 6,4 weken! En toen de echo, je zag een klein vruchtzakje met daarin een heeeel klein frummeltje! Er was nog geen hartactie te zien omdat het nog zo kort is maar het zit op de goeie plek! En ik ben verder dan de vorige keer! Mijn volgende echo is vrijdag 1 juni en dan ben ik 8,1 week!!!!!! heel spannend weer! maar ik ben heel blij dat het goed is!

kus kus
cora

Hoi Cora,

Jeetje meid nog gefeliciteerd ik wist helemaal niet dat je weer zwanger was. Ik hop dat het deze keer lekker bij je mag blijven zitten. Ik kan begrijpen dat je het spannend vind. Weet je nog wie ik ben ? Ik mailde altijd met je als ik me verveelde op mijn werk, ik ben even een tijdje stil geweest op het forum omdat ik het moelijk had en niet veel te melden heb. Vandaag moet ik ongi worden maar heb keel ontsteking dus ik denk dat het wel even op zich zal laten wachten. voo de rest heb ik een HSG gehda wat echt een nachtmerrie was en nu heb ik twee maanden rust. helaas ziet alles er niet zo goe duit maar jij bent weer een lichpuntje in alle duisternis. Nou meid geniet heelrijk van alles want je hebt het verdient.

Liefs van Mariska (hope and faith)

Hoi Cora,

fijn hoor dat het nu al zo goed gaat. Kan me best indenken dat het spannend is.
Maar probeer er ook lekker van te genieten.

Succes op 1 juni!

groetjes Belle

Hi,

Wat ontzettend fijn voor je dat je een goede echo hebt gehad. Is toch altijd enorm spannend. Ik hoop en duim voor je dat de vlg echo een mooi hartje zal laten zien en dat je een heerlijke en goede zwangerschap mag hebben.

Groetjes Scorpy

Terug
Bovenaan