1e echo gehad.

hoihoi..
ben vanmorgen naar de verloskundige geweest en heb de eerste echo gehad.. ben nu 9 wk en 1 dag.was echt mooi om te zien!! heerlijk weer zon klein frummeltje in de buik.. alles was verder gelukkig goed. tot zover ze konden zien. kon zelfs het hartje zien kloppen op de echo.. zo ontzettend mooi weer!
heerlijk lekker weer genieten..

Liefs, Christien

Hoi Christien,
Wat fijn he, o die eerste keer en dan de bevestiging dat alles goed is!!
Wat is het toch een bijzonder iets en dat je dat dan live kan zien,,geweldig..
Ga maar lekker nagenieten, heb je foto's??
Fijne zwangerschap gewenst!
Gr MJ

gefeliciteerd met de goede echo :D
toch weer een hele opluchting he, dat alles goed met hem/haar gaat.

hey meid, geniet er lekker van :D

liefs, do
p,.s. heb je t kelwin al verteld? dat hij een broertje/zusje krijgt?
zo ja, snapt hij t een beetje?

hey do,
echt heel erg fijn ja dat alles goed gaat.
ik heb kelwin wel verteld dat er een baby in mama's buik zit en als ik nu vraag wat heeft mama in de buik? zegt hij baby. haha maar of hij het echt begrijpt weet ik niet.. mischien komt dat nog wel als het een echte buik gaat worden..

snapt nathalia het bij jouw ook dan?

Liefs, Christien

hahaha
ja, dat zegt nathalia ook.
of dan komt ze naar me toe, trekt mn trui omhoog en zegt dan: thalia met baby kroelen! hahaha
en de "baby" krijgt heel veel kusjes van nathalia.
(op mn buik dus)
ik denk dat ze het wel snapt, ze weet dus dat er iets in mama haar buik zit, wat een baby heet.
en ze weet ook dat als ze een heel klein kindje ziet dat dat dan een baby is hahaha.
maar toen we zeiden dat ze een zusje zou krijgen stond ze me toch echt aan te kijken van wat zegt jij nou?? hahahha

dus ze snapt t fifty fifty zeg maar.
ze zal hoogstwaarschijnlijk niet snappen dat er over ongeveer 18 weken een baby continu in huis is en dat ze dan mama voor de helft moet afstaan zeg maar :p

maar komt goed hahaha.

he, geniet er van he.

liefs, do

haha grappig.. leuk he die reacties.. tja dat afstaan van de moeder zal hier denk ik ook wel een heel gedoe zijn hihi.. ik denk dat hij dan ook op mama's schoot wil zitten als de baby er net op zit.. hihi.. maar dat komt allemaal vanzelf..

het bevalt ons trouwens heel goed hier. en we zijn echt helemaal gewend hoor..echt heerlijk een nieuw huis en alles lekker nieuw dat bevalt me goed. gewoon lekker van genieten nu..

Liefs, Christien

Terug
Bovenaan