1e echo gehad!

Lieve allemaal,
Wij hebben gisteren onze eerste echo gehad. Helemaal super.
Mijn gevoel dat ik 2 dagen verder was klopt helemaal, had dus een cyclus van maar 26 dagen! Terwijl ik ook uitschieters ken van 40 dagen. Maar wel leuk om te horen dat mijn gevoel klopte! :)
Ze durfde zelfs een voorspelling te doen wat ze dacht dat het werd! Van mij hoefde ik het nog niet te weten, maar manlief was erg nieuwsgierig. Is 60% kans dat die voorspelling daadwerkelijk klopt, dus kan natuurlijk toch nog anders zijn.

Fijn weekend iedereen!
Liefs Vissen
 
gefeliciteerd! altijd fijn een goeie echo!
ik weet niet hoe ver je bent maar bij mij deden ze ook een voorspelling met 12 weken... en nu bleek het dus niet zo te zijn! dus pin je er niet teveel op vast!
dat hadden wij gelukkig ook niet gedaan!

liefs
 
Met de echo waren we 11 weken en 3 dagen. Ik ben me er wel van bewust hoor, dat 't geslacht allebei nog kan zijn!

Liefs Vissen
 
Met de echo waren we 11 weken en 3 dagen. Ik ben me er wel van bewust hoor, dat 't geslacht allebei nog kan zijn!

Liefs Vissen
 
Gefeliciteerd met de goede echo! Wij zijn aanstaande woensdag aan de beurt met onze intake (8,5 weken) en dan met 12 weken nóg een keer, fijn!

Groetjes,
Esther
 
Gefeliciteerd met de goede echo! Wij zijn aanstaande woensdag aan de beurt met onze intake (8,5 weken) en dan met 12 weken nóg een keer, fijn!

Groetjes,
Esther
 
Terug
Bovenaan