1e echo gehad

Hoi hoi,

Nou vandaag de eerste echo gehad, alles was goed, we hebben een mooi kloppend hartje gezien en gehoord, zelfs al de handjes kunnen zien, zo schattig, heb een foto meegekregen, die is minder duidelijk dan ik voorheen had, maar de echo was dan ook vroeg dit keer, nu 8wk 4dgn!
Ben helemaal blij, is toch elke keer weer super spannend, we waren met z´n alle geweest, kon ook wel aangezien hij al mn gegevens al heeft ging het voornamelijk om de echo,, de oudste was al op de hoogte, de middelste niet en die was helemaal door het dolle,,joepie wordt ik weer grote broer,,haha
Nou lekker genieten!

Gr MJ

Leuk zeg! Altijd speciaal zo'n eerste echo! En wat leuk dat je alle jongens meegenomen had! Kan me indenken hoe leuk ze dat vinden, als ik hier alleen al naar Tijn kijk, hahaha.
Voel je je verder goed?
Nu weer lekker verder gaan genieten!

Liefs Danielle

Heerlijk zeg!
Hoe fijn het ook is, weer lekker kijken naar babykleertjes en spulletjes voor de kleine kopen, als je hebt gezien en gehoord dat de kleine het goed maakt, is de rest veel minder belangrijk toch?!
Geniet ze!!!!
Groetjes Roos.

Hey,

Ja is idd een fijn gevoel als je je kindje eenmaal hebt gezien, hoe klein ook, met dat hartje dat geruststellend klopt!
De rest is idd allemaal bijzaak,, ook heb ik eigenlijk niet veel nodig, hooguit wat roze kleertjes mocht het een meisje zijn,,haha

Gr MJ

Terug
Bovenaan