1e echo gehad!

Hoi meiden,

Gisteren dan eindelijk de eerste echo gehad. En gelukkig was er een kloppend hartje te zien.... Hoe onwerkelijk is dat???
's avonds kwam dan eindelijk weer een beetje dat besef van het is echt... Het is echt waar!
Maar vanmorgen toch weer een beetje bruin bij afvegen en wordt je weer met beide benen op de grond gesmeten! Want eigenlijk heb je nog geen zekerheid...
Ik had wel gedacht dat de angst voor een miskraam weg zou zijn na een goede echo maar nu heb ik een mooie echo voor me liggen en de angst blijft toch nog!

Sorry maar moest mijn onzekerheid toch weer even kwijt!

Liefs, Nadelien
 
lieve Nadelien....

Die onzekerheid is ook terecht meid! we hebben helaas allemaal die onzekerheid! fijn dat je een mooie echo heb gehad... Hoeveel weken ben je nu?
 
Gefeliciteerd met je eerste echo! Probeer het positieve/fijne gevoel vast te houden!
zoals inkiepinkie zegt; we hebben allemaal de onzekerheid en de kunst is om te proberen deze niet alles te laten verpesten. Zelf ben ik 26 wk zwanger en had gehoopt dat ik alleen maar zou gaan genieten na mijn 20-weken echo. Maar nee hoor, nu maak ik me weer vrolijk over druk over prematuren. Ik had ook beter kunnen weten, mijn dochter van 12 heb ik vanochtend uitgezwaaid met het id; als ze maar heel aankomt. Haha net zoals ik al die dagen van haar bestaan me al druk heb gemaakt. Met deze nieuwe baby zal het niet anders gaan.
Dus, nu genieten, je hebt nu een kindje dat het goed doet. en meestal gaat het gewoon goed.
 
Gefeliciteerd, een kloppend hartje zien op de echo doet je altijd goed...

Tuurlijk bestaat de angst nog, maar probeer zoveel mogelijk positief te blijven en te genieten van je zwangerschap!!

rustig aan
 
Bedankt voor jullie lieve reacties. Volgens de echo was ik gisteren 7w3d.
7 feb mogen we alweer terug voor de volgende echo dus het is maar weer 4 weekjes wachten!


Liefs...
 
Bedankt voor jullie lieve reacties. Volgens de echo was ik gisteren 7w3d.
7 feb mogen we alweer terug voor de volgende echo dus het is maar weer 4 weekjes wachten!


Liefs...
 
Terug
Bovenaan