1e echo gehad

Hoi allemaal,

Gister hebben we onze eerste echo gehad.. Natuurlijk allemaal erg spannend. Gelukkig ziet alles er goed uit, het vruchtzakje zit op de juiste plek en heeft het juiste formaat. helaas nog geen kloppen hartje gezien, maar daarom mogen we over 2 weken weer terugkomen.

Groetjes

Hallo allemaal!
Wat geruststellend om jou verhaal te lezen, Crazychaz!
Hier hetzelfde verhaal. Had het ook al onder een andere topic gezet, maar het hoort natuurlijk hier bij 'de eerste echo'.
Gister bij de gyn geweest. En een lange stilte kon ze eindelijk 'iets' vinden. Erg miniscuul, maar wel passend bij 6 weken zwangerschap. En het zat ook op de goede plaats, net als bij jou!
Ook wij moeten over 2 weken terugkomen. Dan ben ik 8 weken en 3 dagen en moet er zeker meer te zien zijn.
Gyn zei ook dat het nog zo pril is dat het alle kanten op kan...Dat maakte mij een beetje onzeker!Advies is afwachten en voorlopig nog even 2 weken stilhouden..... Moeilijk hoor, ik had al zoveel meer gehoopt!
Maar we blijven positief. Er zit nu iets! Al is het klein, voor nu is het genoeg!

Hoi CrazyChaz en Oktobermama,

Gefeliciteerd met jullie eerste echo en dat jullie goed op schema zitten!
Jammer dat jullie het hartje niet gehoord hebben maar het is nog zo pril dus postitief denken en over twee weken horen jullie het mooiste geluid ter wereld!!!

xxx

Terug
Bovenaan