1e echo gehad

Hi meiden
vanochtend eerste echo gehad, alles goed, hartje klopt en we zijn nu ipv 19e de 20e uitgerekend. Helemaal blij, nog even 2 weekjes wachten en dan aan de wereld vertellen!

Gefeliciteerd dat alles goed is!

Wij hebben vandaag ook onze eerste echo gehad. Alles zag er goed uit, ben vandaag 11 weken en 5 dagen, wat ook precies klopt met de datum van de eerste dag laatste menstruatie ( daar twijfelde ik wat over ). Dus 7 januari uitgerekend.

De volgende echo hebben we 6 juli en dan gaat de gynaecoloog wat uitgebreider kijken. Wij hebben namelijk een keer een zwangerschap moeten afbreken omdat het kindje een ernstige hersenafwijking had. Dus het blijft spannend voor ons.

@ Simone thanks, ik lag daar en probeerde na te denken hoe de 1e echo ook al weer was met mijn zoontje, zo bijzonder weer om het hartje te zien kloppen.
@ Eliza spannend hoor, wij de volgende echo op 11 juli. ik ga met 34 weken over naar de gyn ivm spoed kz eerst zwangerschap (heel wat anders...) succes en fijne zwangerschap Liefs

Gefeliciteerd!!!

Wij hebben gister ook onze 1e echo gehad en zijn nu 9 wkn en 5 dagen.
Het bewoog al lekker en het hartje klopte als een malle!! Ik heb alleen maar naar het scherm zitten staren en heb erna aan mn vriend moeten vragen wat er allemaal was gezegd..erg he??

Geniet van je zwangerschap!!

Terug
Bovenaan