1e echo gehad

Hallo dames,

Na gisteren moet ik gewoon even blaten. Al sinds een uur of...tsja....de hele dag was ik al zo zenuwachtig als de pest en de dag kroop voorbij. Manlief kwam ook nog eens net op tijd om door te gaan. Dus mijn stresspijl schoot door het dak.

Eenmaal daar ging het zo snel. Eerst de echo, de kleine (het is er 1, manlief was al aan het stressen aangezien er 2-lingen in de familie voorkomen en hij de dooierzak voor een 2e kindje aanzag) liep precies op mijn schema. Ik had zelf berekend dat ik op dat moment 8wkn+5 was en ze gingen bij de Vk van een dag eerder uit. Dus officieel ben ik een dag vooruit gezet, met een bevaldatum van 30-06.

Het hartje flikkerde in een mooi tempo en de kleine was mega druk aan het draaien en schoppen. Zo gaaf! Omdat de kleine hummel nu 19.6 mm is en dus nog net geen 2 centimeter is mag ik over 2 weken terug voor de definiteve termijnecho, en dan weer anderhalve week later voor de 12 weken echo :D

Daarna het intakegesprek, met een stagiare die netjes haar lijstje afwerkte. Maar gevoelsmatig is ze de helft vergeten. Achja...komt de volgende keer allemaal wel. Het enige waar ik echt super verbaasd over was mijn bloeddruk. Met al die stress dacht ik wel weer aan de hoge kant te zitten, maar nee een keurige waarde!

Vanavond gaan we het mijn ouders vertellen en morgen mijn schoonouders. Met recht loop ik vandaag al de hele dag op een roze/blauwe wolk!

Terug
Bovenaan