1e Echo gehad

Omdat ik gister last had van buikpijn, mocht ik vandaag even langskomen voor een echo! Zelf had ik uitgerekend dat ik nu ongeveer 6 weken zou zijn vandaag. Maar op de echo was wel een mooi vruchtzakje te zien met een heel klein stipje erin. Ze heeft het vruchtzakje opgemeten en daar kwam dus 5.3 weken uit. Dus nu 23 december terugkomen. Blijft even spannend dus en we hopen dat de beeb goed gaat groeien en we dan wel wat meer zien en een hartje!!

Liefs

Donderdag een echo. Ben dan 5 weken en 5 dagen. Dit omdat ik via med zwanger ben geworden. Was eigenlijk tussen de 6 en 7 weken maar nu mocht het omdat we het dan kunnen vertellen met kerst. Het nadeel is dan alleen wel dat er geen hartslag nog te zien is... Vind het spannend!

Hoi Hoi, MamaLenR
Eens was je bij hetzelfde forum als ik, en heb gezocht naar berichtjes van je... Zag dat je inmiddels meerdere miskramen achter de rug hebt.... Zo zwaar ***** Meid wat moet jij het vreselijk zwaar gehad hebben.

Maar nu dus een klein lichtpuntje. Hoop echt voor je dat het nu eindelijk voor jou ook eens raak mag zijn en dat je een gezond kindje op de wereld mag zetten in 2012!!!
Nog 5 nachtjes slapen en dan hopelijk een mooi hartje zien kloppen. Ga enorm voor je duimen meis!

Liefs Butterfly1986
(eerst april 2011 uiteindelijk juni 2011 mama)

ik heb zelf al 2 echo's gehad.. ik had erg last van buikpijn en bloedverlies. gelukkig was er op de echo een kleine beeb te zien met een kloppend hartje (het hartje zelfs gehoord) zo prachtig

Terug
Bovenaan