1e echo gehad

Vandaag eerste echo gehad. Alles was gelukkig goed. Zijn nu 8 wk en 2dg, dus 22 sept uitgerekend. Was wel een inwendige echo, maar geluk was dit echt vervelend of pijnlijk. Moest alleen even een grens over voor mezelf, maar ja. Konden het hartje ook zien kloppen, nog niet gehoord. Belangrijkste alles gaat tot nu toe goed, zijn er echt heel blij mee. Nu de 29ste voor de tweede echo.

Groetjes
Nienke

Gaaf! Gefeliciteerd! Moest het inwendig omdat ze via de buik niks konden zien? Ik ben vandaag 8 wkn en 1 dag....maar vorige week kon ze via de buik al gelijk het hummeltje zien. Daarom vraag ik me af of ik niet toevallig wat langer zwanger ben....omdat ze het zo snel en zo goed konden zien van buitenaf ....maar des al niet te min super leuk voor jullie!!! Fijn dat je het gezien hebt en het hartje hebt zien kloppen ik moet nog wachten tot 28 feb dan krijgen wij onze eerste echo en weten we gelijk hoever we zijn! Spannend geniet er lekker van!

Heerlijk dat je je kleintje hebt kunnen zien, en dat het een goede echo was!
Tja, helaas is tijdens zo'n zwangerschap niks meer heilig aan je lichaam. Zeker aan het einde niet meer. Het voelde echt alsof ik een kijkdoos had de vorige keer ;)

Toen ik mijn echo kreeg was ik 8 weken en 4 dagen. Via de buik zien ze het al, maar met inwendig zie je meer details.
Gefeliciteerd met de goede echo!

Ik moest heel erg lachen om mijn inwendige echo. Ik had een eendenbek verwacht en dan een apparaatje naar binnen. In plaats daarvan komt ze met een enorme dildo aanzetten! Die had ik van te voren niet kunnen bedenken!
@Oosterhof: De snelheid waarmee je een kindje vindt via een uitwendige echo heeft te maken met de locatie van het kindje, maar ook bijv. met de hoeveelheid buikvet. Ze kunnen wel meten hoever je bent, maar de snelheid waarmee het kindje gevonden wordt heeft er (op deze termijn) weinig mee te maken.

Terug
Bovenaan