1e echo gehad

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Vandaag waren wij aan de beurt voor onze eerste echo, vond het heel spannend of wij een inwendige of uitwendige zouden krijgen en gelukkig is het een uitwendige geworden :). De kleine was nog niet heel groot, maar zoals de vk zei wel met een krachtig hartje. Ik kan het nog niet geloven, het is dat we 3 foto's mee hebben gekregen om af en toe nog naar te spieken.

Wel vroeg ze of ik last van buikpijn had want er zat een cyste op mijn eileider, dit kan komen door de eisprong en de zwangerschap. Dit komt vaker voor en op de volgende echo moet hij wel kleiner zijn geworden.

Het blijft toch wel spannend allemaal.

Groetjes Kelly

Fijn dat je een goede echo hebt gehad!
Het komt weleens vaker voor dat er een cyste is; dit was bij mij ook duidelijk te zien!

Lekker zeg, een goede echo! Gelukkig lukte het uitwendig, toch altijd net even wat meer ontspannen hihihi....

Gefelicteerd, wat fijn een goede echo, lijkt me heerlijk....hier nog ff wachten. Xx

Super dat jullie ook een goede echo hebben gehad. Wanneer mag je voor de volgende echo?
Wat die cyste betreft dat heb ik ook in mij rechtereileider. Kan geen kwaad.

heerlijk zo een goede echo.
Hier nog even 1 weekje wachten

Gefeliciteerd! De tweede mijlpaal is bereikt :) (de eerste was de positieve test :))

Terug
Bovenaan