1e echo , heel bang!

Hallo Meiden,

Na een maand te zijn weg geweest van dit forum mag ik weer mee doen. Ik ben opnieuw zwanger. Omdat ik na een curritage niet meer ongesteld ben geworden hebben we nog geen idee hoe lang ik al zwanger ben. volgende week dinsdag moet ik naar de Gyneacoloog voor een echo. Dan gaan ze kijken of alles goed zit. Maar ik ben onwijs bang dat het weer mis gaat! Zijn er hier eigenlijk ook meiden die meteen naar een curritage zwanger zijn geraakt??

Liefs,
Danielle
 
hallo,
ik heb geen ervaring met een zwangerschap na curretage maar wil je er even op attent maken dat er ook een forum is "zwanger na een miskraam" misschien dat daar wel mensen zijn die hier ervaring mee hebben.
ik wens je in ieder geval wel vell sterkte de komende tijd.

groeten nancy
 
Hoi Danielle,

Ik heb in december een miskraam gehad en ben ook gecurreteerd. Ik was daarna ook direct zwanger. Ik herken het wat je zegt. Ik heb zeker de eerste 13 weken heel erg zoiets gehad van, jaja wie zegt me dat het nu wel goed gaat. Ik deed na de buiten wereld wel heel blij, maar ondertussen durfde ik niet zo goed blij te zijn. Na week 13 werd dit wel wat minder, maar tot week 20 vond ik m'n zwangerschap nog steeds niet heel erg leuk, ik had nog steeds wel het gevoel van als het maar goed gaat.
Na week 20 ging het goed, de weken vliegen voorbij, moet ook vaker naar de verloskundige dat scheelt ook. Eerst moest ik om de 5 weken, dat vond ik erg lang allemaal, begon elke keer de week voor het bezoek weer te twijfelen of het allemaal nog wel goed zou gaan. Maar ik moet helaas wel bekennen dat de twijfels blijven, als de baby rustiger is dan slaan bij mij de twijfels weer toe. Maar ik denk dat dat er ook wel bij hoort.