1e echo IVF!

Ha meiden,

Nou op de echo van vanochtend waren 5 tot 7 eitjes te zien!!
Ze zijn nu nog heeel klein natuurlijk maarja we mogen uitgaan van 7 stuks, dus da's heel mooi :):) Geluksgetal, laten we hopen dat het ons geluk zal brengen!
Gelukkig was er geen cyste daar was ik wel een beetje opgelucht over....
De gyn. zag dat mijn... jawel...baarmoederslijm erg dun was en toen zei ik meteen dat ik ook zo'n zwaar vermoeden heb dat het dáárom niet lukt bij ons. Ze ging daar heel goed mee om en wilde voor alle zekerheid a.s. vrijdag een tussenecho. Vind ik wel héél fijn :)
Zeker omdat 2 vorige gyns én een medium hadden gezien dat mijn slijm erg dun is...het zou toch super zijn als ik dan nu ineens wél zwanger word als blijkt dat dat het euvel is!!?!!
Dus ik moet gewoon GonalF blijven spuiten en dan kijken we vrijdag hoe en wat en wanneer de punctie dan definitief plaatsvindt...
Ik ben voorzichtig wel blij met mijn 7 'jongens'. Ik ga er alles aan doen om mijn baarmoederslijm lekker vet te mesten, dat begrijp je! Dus ben alweer aan de vitaminepillen (B6 en B12) zodat ze straks in een gespreid en megadik donsbed neer kunnen vlijen, hihi :)

Liefs broeds kipje Suus

Hoi hoi broedskipje,

Wat fijn dat er al 5 / 7 eitjes waren en wie weet komen er nog meer he.
Als de eitjes nog klein zijn kan het inderdaad zijn dat het slijm nog dun is hoor, op zich nog niet verontrustend, Pas echt veronrustend wordt het als de eitjes moeten gaan rijpen en het slijm nog altijd dun is.

Nou ben benieuwd hoe het vrijdag is he. Zal voor je duimen.

Liefs
Mariska V

He suus, goed zeg 7 eitjes. Ik wist niet dat je met behulp van vitamine B6 en B12 je baarmoederslijm kunt verdikken. NOu ja baat het niet dan schaad het niet. Meid doe het rustig aan, denk aan jezelf. En succes vrijdag.
Liefs Molly

Ha Suus,
Wat fijn om te lezen dat er maar liefst zeven eitjes zijn. Dat moet een goed voorteken zijn met zo'n geluksgetal.

veel sterkte de komende dagen!

Gonnie

Hi lieve Suus,

Wat leuk om zo'n positief bericht van je te lezen! Klinkt goed, 7 eitjes.
Trek je het allemaal nog een beetje, of valt de behandeling zwaar? Het is alweer even geleden dat je van me gehoord hebt. Ik ben heel weinig op het forum, maar volgens mij ben ik niet de enige. Ben nog steeds aan het proberen er minder mee bezig te zijn. Heb deze maand ook maar weer even overgeslagen om naar de gyn te gaan om te kijken of de zaadjes na het spoelen met natriumcarbonaat wel kunnen overleven. Volgende maand dus weer met de benen wijd voor de gyn. Niet altijd prettig moet ik zeggen.
Ik hoop natuurlijk van harte dat het met het spoelen wel lukt. Maar ergens denk ik het niet. Ben nog steeds op zoek of die zuurgraad een momentopname is of altijd hetzelfde. En hoe ik daar zelf invloed op kan uitoefenen. Maar dat valt niet mee. Ik denk dat ik ook eens de hulp van alternatieve geneeskunde ga inschakelen.

Nou meis, ik hoop dat alles helemaal goed gaat met de IVF en dat je dalijk een (of meerdere) wolk van een baby in je armen houdt.

Liefs,
Anne

Ha meiden,

Jaa fijn he die 7 eitjes, nu maar hopen dat ze goed groeien en vrijdag weten we weer meer.
Mariska, hoe gaat ie?!
Ik weet wel dat m'n slijm nu nog niet zo dik hoeft te zijn, maar het viel de gyn. notabene zelf op, dus dat zegt genoeg lijkt mij. Ik ben daarom ook blij dat zij er uit voorzorg goed mee omgaat en het peilt. Ze zei wel (en dat snapte ik niet, misschien jij wel) dat de dikte van het slijm wordt bepaald door de docering GonalF. Ik dacht dat het slijm alleen maar beïnvloed wordt door de progestan, weet jij dit? We kijken daarom vrijdag nog extra naar de docering GonalF, ik zal het haar nog eens vragen hoe dit precies zit.

Hee Molly, ben je al van het blije nieuws bekomen?! Lekker blijven zweven hoor op je rose wolkje! Die vitaminen kunnen geen kwaad, maar zijn wel als persoonsgebonden advies voorgeschreven, dusss niet zomaar gaan slikken hoor!

Hoi Gonny, ik hoop ook dat het een heel goed voorteken is, thanks!

Ik hou jullie op de hoogte na vrijdag.

Liefs van Suus

Hoi Suus,

Met mij gaat het gewoon z'n gangetje. Probeer niet te veel na te denken, wat natuurlijk erg moeilijk is.

Als antwoord op je vraag het volgende:

Het zou best kunnen hoor dat GonalF ook bepalend voor de dikte kan zijn. Progestan (nou ik heb dan pregnyl spuiten) zijn ook bedoelt voor het bevorderen van het innestelen.

Ik heb gemerkt dat sinds ik begonnen ben met snuiven en daarna prikken van hormonen, mijn slijmvlies volgens mij ook dikker was. Bij terugplaatsing hadden ze het over 21 mm.

Dus ik denk dat in jouw geval GonalF ook van invloed is, tenslotte laat het je eitjes groeien en volgens mij betekent dat ook dat het er voor zorgt dat je slijmvlies gaat groeien om zo de vele eitjes op te kunnen vangen na een eisprong (Tja je lichaam weet natuurlijk niet dat ze voortijdig de eicellen gaan verwijderen he).

Maar anders vraag je vrijdag toch effe aan haar wat ze bedoelt, zal ze dan best wel uitleggen hoor.

Succes vrijdag ik duim voor je (en voor je slijm)

Liefs
Mariska V

Terug
Bovenaan