1e echo, wat bijzonder

Jippie!
Ik heb mijn eerste echo gehad en alles is goed. Zo bijzonder dat daar een mensje van 3.65 cm te zien is met armpjes en een hartje dat klopt!!!

Ik heb nog niet zoveel op het forum gezeten, omdat ik best wel onzeker was en alles eng vond. Afgelopen donderdag had ik mijn eerste bezoek bij de VK, maar die kon nog geen harttonen vinden..... Maar nu ben ik alleen maar blij. Ik zal nu ook vaker te vinden zijn hier.

O, ja, ik dacht dat ik in het mei forum terecht zou komen, maar het blijkt toch nog het april forum te zijn. Om precies te zijn 29 april. Ik zal daar binnenkort ook even rondkijken.

Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap en tot de volgende keer!

Liefs,
Annemiek
 
Hoi Annemiek,

Zo'n eerste echo is inderdaad echt heel bijzonder. Ik vond het ook ontzettend mooi. Bij mij hebben ze hem met 12 weken gemaakt. Het hartje hebben ze pas met 14 weken beluisterd omdat het voor die tijd altijd moeilijk of niet te horen is.
Je kunt mijn echo trouwens zien op www.familiejanssen.com/baby
Toevallig hebben we hem daar gisteren opgezet.
Ik ben nu zelf 25 weken en 3 dagen zwanger. Mijn buik is al behoorlijk! Het is echt leuk om zwanger te zijn. Vooral als je niet zo heel veel last hebt van kwaaltjes. Gelukkig heb ik er niet veel last van. Ik heb tot ongeveer 14 weken af en toe overgegeven. Ben nu alleen nog wat sneller moe.
Geniet van je zwangerschap.

Groetjes van Gretl.
 
Hai Annemiek, mooi he? Zo'n echo. Heel bijzonder om te zien dat er binnenin je buik een klein mensje groeit. En gaaf dat zo'n klein kindje al allerlei bewegingen kan maken en al zo compleet is. We hebben bij onze eerste een groot aantal echo's gehad omdat ik daarvoor een miskraam heb gehad. We hebben hem bijna iedere maand kunnen bekijken, heel bijzonder. Nu ben ik zwanger van de tweede en helaas moet ik deze keer gewoon wachten tot week 12. Ik kan nu al niet wachten tot het zover is, maar het duurt nog ruim 5 weken. Geniet maar van je echo beelden!  En van je zwangerschap natuurlijk. Groetjes Cato
 
Hallo,

Ik vond het ook heel bijzonder die eerste echo! Ik was toen 9w4d zwanger, het was allemaal heel inimini!
Ik liet vol trots aan iedereen de foto van de echo zien en vertelde er heel gedetaileerd bij wat wat was. De meeste mensen reageerden een beetje 'koeltjes' ze vonden het wel leuk maar deelden m'n enthousiasme niet zo heel erg. Nu snap ik wel waarom. Ik kreeg bij 11w4d weer een echo, het verschil was enorm en bij 21 weken hebben we een pretecho laten maken. Als ik nu de echo's naast elkaar leg dan denk ik: "Logisch dat die mensen niet zo enthousiast waren, dat kleine inimini mensje was zo inimini dat je nauwelijks onderscheid kon maken tussen het een of ander" Maar goed ik zag er toen echt een hoofdje, lijfje, en arm en beenbeginsels in. Dat gevoel zal ík nooit meer vergeten in ieder geval. Zo onwerkelijk maar toch zo echt en ik had er zelfs bewijs van!!!
Geniet van de mooie momenten van je zwangerschap!!!! Heel cliché maar voor je het weet zit je vlak voor de uitgerekende datum. En dat zeg ik, iemand die de eerste 20 weken voorbij vond kruipen.

groetjes kirsten
37w5d
 
hoi
wat mooi he je eerste echo ik heb de mijne gehad toen ik 9weken en 2 dagen was maar je zag echt alles bewegen echt zo mooi  ik heb er geen andere woorden voor toen ik 11 weken was ging ik voor het eerst  naar de vk en we hebben het hartje gehoord het ging echt heel erg snel maar ik moet bekenen dat het erg leuk is maar minder leuk is dan een echo  ik ben vandaag 12 weken en 3 dagen ik ben 9 mei uitgerekend

groetjes patricia
 
Terug
Bovenaan