1e echo

<p>hey lieve dames,</p><p>ik wil even mijn geluksmomentje van vandaag met jullie delen. vandaag heb ik mijn 1e echo gehad, van ons aller eerste kindje. wat was het mooi een kloppend hartje te zien. ik dacht zelf dat ik vandaag 7 weken en 1 dag onderweg was maar nu ben ik 1 week terug gezet precies 6 weken en 1 dag. het was nog een indicatie en 1 mm kan al verschil van een paar dagen uit maken en omdat het nog zo klein was, kon dit nog niet exact vast gesteld worden.</p><p>over 2,5 week heb ik weer een echo anders had ik 6 weken moeten wachten en dat was wel heel lang vond mijn verloskundige en ik natuurlijk ook. </p><p>zo spannend allemaal en nu wordt het toch wel een beetje werkelijkheid allemaal?</p><p>hoe het met jullie zwangerschappen?</p><p>groetjes,</p><p>Angela</p>

Hey Angela
wat super leuk en natuurlijk gefeliciteerd
ik weet sinds 4 dagen dat ik zwanger ben 
en ben het nu als het goed is 5 weken en heb over 2  weken de echo met 7 weken.
vind het allemaal heel spannend en kan niet wachten om te horen of ook alles goed is

het is me eerste kindje en weet totaal niet hoe alles gaat maar zie je ook al echt wat op de echo? 

Liefs en geniet ervan❤️

hey! 
dankjewel en jij ook van harte gefeliciteerd! het is zo spannend allemaal, maar ik heb inmiddels veel geleerd om op je je eigen lichaam te vertouwen. die weet wat ie moet doen.  
gisteren kon ze gelukkig uitwendig al vrij snel de embryo met een kloppend hartje (knipperlichtje) vinden. je ziet niet heel veel op zo'n echo je ziet dat er iets zit en dat knipperlichtje zagen wij, maar dat is gewoon heel bijzonder.. wij kunnen onszelf zo onzweker maken.. doen we goed ik voel niks heb weinig symptomen. als het hartje maar klopt, wat als.... maar als je dan zon hartje ziet wordt het wat meer werkelijkheid allemaal en daar wordt je meteen een heel stuk zekerder van.
tijdens de echo meten ze ook de embryo op en aan de hand daarvan kunnen ze ongeveer zien hoe ver je bent. bij mij zou dat dus 6 weken en 1 dag zijn. precies 1 week vroeger dan ik zelf dacht. over 2,5 week mag ik terug komen. dat vind ik natuurlijk heel fijn want 5/6 weken wachten is wel heel lang.
geniet er van en laat je niet gek maken door alle verhalen. vertrouw op jezelf! komt helemaal goed! 
xx

ik ben nu 6 weken zwanger. Maar krijg pas de echo bij 8 weken. Dus nog lang wachten Haha! 
Mochten jullie interesse hebben, ik heb een groepsappje aangemaakt voor vrouwen van deze site die zwanger zijn. Zo kan je lekker je verhalen kwijt. En evt vragen en ervaringen delen.
en gefeliciteerd hè! 
Liefs jasmijn 

hey jasmijn,
oh leuk! ik wil ook wel in het whatsapp groepje. hoe kan ik er bij komen?
leuk om wat ervaringen te delen. ben benieuwd hoe ver jullie zijn en waar iedereen vandaan komt.
jij ook gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan