1e echo !

<p>Hallo.</p><p>Ik heb morgen mijn 1e echo en na mijn berekening ben ik 6 weken en 5 dagen. Ik vroeg me af wat ik kan verwachten qua vragen etc. </p><p>Moet ik me ergens op voorbereiden ?</p><p>Help a girl out.</p>

Ik zal als ik jou was je vooral erop voorbereiden dat er nog vrij weinig te zien is. Dan kan het altijd ‘meevallen’. Het is namelijk een lastig termijn. 

Ook kan je je voorbereiden op een inwendige echo. Ligt er wel echt aan hoe ver je bent en hoe de praktijk is. Bij mijn praktijk begon ze standaard direct inwendig de eerste keer. 

Dat zou ik idd ook doen! Zelfs een kloppend hartje weet je niet zeker. En ook voorbereiden op een inwendige echo ja. Bij mij konden ze het op dat termijn al heel goed zien, maar dat gebeurde bijna nooit zei de verloskundige

Wat spannend en leuk!
Ik ben vandaag 5 weken zwanger en hebben over 2 en een halve week onze 1e echo in de fertiliteitskliniek.
Ga er inderdaad maar van uit dat het een vaginale echo is. 
Vraag vooral aan de verloskundige wat je ziet! 
Veel plezier en geniet er van morgen!

Groetjes 

Wat spannend en leuk!
Ik ben vandaag 5 weken zwanger en hebben over 2 en een halve week onze 1e echo in de fertiliteitskliniek.
Ga er inderdaad maar van uit dat het een vaginale echo is. 
Vraag vooral aan de verloskundige wat je ziet! 
Veel plezier en geniet er van morgen!

Groetjes 

Ik ben nu bijna 5 weken zwanger en ik heb pas 5 december een echo.. ik zit dus nog even op het wachtbekken. Mijn verloskundige had ookal doorgegeven dat het een vaginale echo zou zijn en een intake gebeurd op 12 december. Ik zou er dus niet van uitgaan dat je heel veel  vragen kan stellen op dat moment. 

btw gefeliciteerd met je zwangerschap! 

Terug
Bovenaan