1e echo

A

Anoniem

Guest
Vandaag heb ik mijn eerste echo gehad.
We dachten zelf dat ik nu ongeveer 10 weken heen zou zijn maar uit de echo bleek dat ik nog maar 5 weken heen ben.
ik schrok eigelijk wel een beetje want ik ben al zo lang niet ongesteld gewwest vandaar dat ik schrok dat ik nog maar 5 weken ben.
Volgende week moet ik weer terug komen en dan gaan ze weer een echo maken om te kijken hoe ver iok ben.

Jeetje, dat moet vast een teleurstelling zijn geweest. Opeens wordt het gehalveerd!
Wel een beetje raar dat je dan al zolang niet ongesteld bent geweest. Daar moet dan toch ook een oorzaak voor zijn lijkt mij.

Groetjes Sharon.

ja dat was zeker een teleurstelling. hopelijk blijkt uit de volgende echo dat alles wel goed is anders wordt ik gek denk ik. Heb me er al zo op verheugd en dan zou het balen zijn als blijkt dat er iets mis is.

Goh wat vreemd. heb jij ook gerekend vanaf de eerste dag van je laatste ongesteldheid?
Ik heb aan de hand daarvan namelijk berekend dat ik nu 7 weken ben, maar dat kan dus wel anders zijn?
Wel vervelend voor je zeg!
Groetjes Jeanet

Hoi,

Schrikken is dat he?
Ik ben 2 weken geleden voor mijn 1e echo geweest.
Ik had toen 9 weken en 5  dagen moeten zijn maar er was alleen nog maar een vruchtzakje enz.  van 5 1/2 week te zien.
De verloskundige zei dat ik over 2 weken terug moest komen om te kijken of het hartje is gaan kloppen, zo niet dan is het een miskraam.
Morgen om 8.40u moet ik terug voor mijn 2e echo en dan krijg ik het verlossende antwoord, ik ben ontzettend bang want de kans dat alles nog goed  is, is heel klein zei ze. Maar hij is er dus wel..... ik durf er zelf niet echt op te hopen maar doe het stiekem toch wel...
Ik heb verder helemaal geen bloed verloren of zoiets dus dat is gunstig.
Die onzekerheid is echt heel erg!

Groetjes Kim

Om jullie even op te beuren... ik meende dat ik ruim 9 weken was, dat bleken er bij de echo maar 5 te zijn en de verloskundige gaf mij ook de indruk dat 't dan wel niks zou zijn. Ben afgelopen week terug geweest en ze kon in eerste instantie niks vinden, maar net toen ze 't op wou geven zat daar in 'n hoekje 'n heel klein frummeltje met 'n kloppend hartje verstopt! Bleek ik gewoon netjes 7 weken zwanger te zijn  

Ben vanmorgen bij de verloskundige geweest voor een 2e echo maar er was geen hartactiviteit te zien. Morgenmiddag mag ik al naar het ziekenhuis komen voor een gesprek en misschien word ik dan gelijk geholpen.
Een missed abortion noemde ze het.

Groetjes Kim

jeetje meis wat erg voor je, ik kan je alleen maar heel erg veel sterkte wensen

liefs kim

Terug
Bovenaan