1e echo

We hebben net een half uur geleden de eerste echo gehad en het was helemaal top. Een heel mooi minimensje met een kloppend hartje is druk aan het groeien in mij. Alles was goed! Wat een opluchting is dat zeg. En wat een bijzonder gevoel gaat er dan door je heen als je dat ziet.

Ik denk dat ik niet meer kan stoppen met glimlachen. Heerlijk!

Heerlijk! Ik heb er ook echt zin in! Hoever zijn jullie?
Ik mag volgende week voor het eerst. Na vorig jaar een miskraam gehad te hebben bij 17 weken heb ik er een erg dubbel gevoel bij deze keer. Ben erg blij, maar wil eigenlijk ook niet te blij zijn, want het is zo'n groot verlies als het niet goed is en zeker na de 12 weken.
Maar geniet er in elk geval van, want ik weet gelukkig ook hoe het is om wel elke keer goed nieuws te krijgen!!
Groetjes Dabanne

Ik ben vandaag 8 weken en 2 dagen.

Jij ook gefeliciteerd Rieke. Het is echt heel bijzonder en mooi! Dat dat gewoon in mijn lichaam allemaal kan gebeuren.

Dabanne het lijkt me heel erg naar om met 17 weken nog een miskraam te krijgen. Het lijkt me helemaal vreselijk, maar dan heb je eerst die bewuste 3 maanden gehad en dan gaat het alsnog mis. Ik hoop voor je dat het volgende week ook bij jou heel goed is. Laat je het dan weten?

Liefs,

Ja het is echt geweldig Gefeliciteerd zo mooi
Wij zijn gisteren ook voor de eerste echo geweest op 09-09-09 om 09:00 uur ja we hebben iets met leuke datums we zijn ook op 03-03-03 getrouwd:)
Ben vandaag 10 weken en 1 dag en ben dus 7 april uitgerekend.
Het was zo mooi eerst lag het lekker stil en kon ze hem goed opmeten en bekijken toen vroeg ze of ik wilde kuchen en gelijk begon hij te bewegen kijk nu is hij wakker geworden zei ze we vonden het echt geweldig en wonderlijk dat het echt in mijn buik zit.
Verder merk ik er vrij weinig van ben wat sneller moe maar dat is alles (gelukkig) denk dat vele daar wel jaloers op zijn. over 3 weken nog een echo voor de nekplooi meting en over 5 weken nog een voor de gynaecoloog. We zijn te zwaar dus we moeten naar de gyn. geeft niks want dat houd in extra controle's

Geniet van de mooie beelden die je heb gezien dat doe ik immers ook.

Groetjes Ilona
Liefs

Ik ben vandaag precies 8 weken zwanger en heb gisteren mijn eerste echo gehad! Dus ook op 09-09-2009! 1.49cm klein en het hartje klopt mooi! Geweldig om te zien, maar heel onwerkelijk. Uiteraard inwendige echo. Over 4 weken een uitwendige. Dan kun je natuurlijk veel meer zien!
We hebben gisteravond met open mond naar de dvd 'Het wonder van een nieuw leven' gekeken. Echt, geweldig gemaakt vanaf de eisprong tot de bevalling aan toe!

Groetjes Tamara

Terug
Bovenaan