1e echo

Hey allemaal!!

Ik had vandaag mijn 1e afspraak bij de vk en die is meteen uitgedraaid op een 1e echo!
Wij waren vanmiddag haar laatste "patienten" (hoe noem je ons eigenlijk) en ze had nog tijd over. Het echo-app. stond nog aan, dus vroeg ze zich af of wij al wilde kijken... dat hoefde ze geen 2e keer te vragen natuurlijk!

Heel gek, want je ziet eigenlijk alleen een vaag wit vlekje. We zagen al wel het hartje kloppen! Ik kreeg echt de kriebels!!

Ik dacht zelf vandaag precies 8 wk. te zijn, maar ze kon me vertellen dat ik toch verkeerd gerekend had en ik pas 6wk en 6d. Dus i.p.v. 20 sept, ben ik 28 sept. uitgerekend. Mijn volgende afspraak met haar is 5 mrt en wie weet dan weer even kijken.

:D

Heey
gefeliciteerd! ik had vandaag net zon "vlekje"en ben 7 weken!
ook een mooi kloppend hartje!!!!
ik denk wel dat je weer een echo krijgt dan om zeker te weten wanneer je uitgerekend bent!
meestal doen ze er 2 namelijk!

had je inwendige echo of uitwendig?

liefs

fijn dat je al heb kunnen gluren. en dat je het hartje zag kloppen, mooi moment zeker. Wel een tegenvaller voor jullie dat je minder ver bent of heb je daar geen last van? Op naar 5 maart.

Fijn zeg dat je even mocht gluren en dan ook een kloppend hartje te zien!

Mommy: had je alweer een echo dan? zou toch volgende week pas zijn en waren het er 2?

Ik had een uitwendige echo.
Ik vind het niet erg om minder lang zwanger te zijn hoor. Tot nu toe heb ik geen last van "kwaaltjes", maar dan ook echt helemaal niks! Ik merk alleen dat ik zwanger ben omdat ik niet ongesteld word, lekker geniet dus!!

Iedereen verder al een echo gehad??

Terug
Bovenaan