1e echo

En ja hoor, eindelijk was het dan zover....
Vanavond om 19.00 uur mocht ik naar de VK.
Ik was wel heel erg nerveus en een heel klein beetje bang dat het er weer 2 zouden zijn (klinkt ondankbaar, maar een tweeling is toch best pittig).
Maar het is er één en het hartje klopte mooi.
Morgen 9 weken. Hiep Hiep Hoera!!!
 
Ik moest 3 weken wachten op de echo en heb behoorlijk in de zenuwen gezeten.
Dus nu hopelijk lekker genieten.
We proberen het nog lekker even voor ons te houden (voor zolang we dat nog kunnen ;-)).

@Happy82, nee niet zoveel last van kwaaltjes.
Zit alleen heel "vol", maar dat had ik bij de vorige zwangerschappen ook 9 maanden lang.
En 's middags even lekker proberen een tukkie te doen, haha!
 
Van harte gefeliciteerd!! En ik begrijp je helemaal wat een tweeling betreft. Ik ben ook zwanger van nummer 3, we hebben geen tweeling, maar een tweeling zou kindje 3 en 4 betekenen en dat zou ik toch wel erg veel vinden.
 
't Is heel leuk een tweeling, maar je bent toch minder aan het knuffelen enzo dan met één kindje.
Het eerste jaar is een beetje overleven ;-).
Als het wel zo was geweest, was het ook allemaal wel goed gekomen, maar ik ben wel blij dat het er "maar" 1 is.
 
Hoi geluksmama,
Gefeliciteerd! Heerlijk om een kloppend hartje te zien. En ik kan me prima voorstellen dat je blij was dat het er een is. Konden jullie echt al een kindje onderscheiden?
Ik heb vanmorgen een echo gehad, morgen ben ik 9 weken. Gelukkig ook een kloppend hartje, maar verder kon ik er niets in onderscheiden, het was gewoon een hompje. Maar misschien ben ik een paar dagen minder ver, maar het is nu nog lastig meten.
Groetjes, Irene
 
Terug
Bovenaan