Eindelijk. Afgelopen donderdag mijn eerste echo gehad. En daar was het dan een dansende alien met een mooi kloppend hartje. Wat een opluchting, maar tegelijkertijd ook weer zo spannend! Over 2 weken krijg ik de termijn echo. Zoals het er nu naar uitziet klopt alles volgens de berekening en ben ik rond 21 maart uitgerekend. Het is niet te geloven dat ik al ruim 8 weken ben. Ons wurm is nu 2 cm! De dag na de 2e echo komt mijn moeder langs en ook de zus van mijn man. Ik wil hen tijdens een high-tea verrassen. Ze krijgen ieder een rompertje, de een met I love oma en de ander met de allerliefste tante is toevallig mijn tante. Ik ben zo benieuwd hoe ze gaan reageren (al weet ik bijna zeker dat ze compleet uit hun dak gaan).
Ik begin zo langzaam aan ook uit mijn broeken te groeien, er is er 1 die ik al echt niet meer aan kan. Als ik een jurkje aan heb zie je echt al een bollere buik. Ik vind het niet erg, heb gister bij de prenatal wat kleding gehaald dus vooral qua broeken kan ik weer vooruit;-).
Groetjes Sunshine
Ik begin zo langzaam aan ook uit mijn broeken te groeien, er is er 1 die ik al echt niet meer aan kan. Als ik een jurkje aan heb zie je echt al een bollere buik. Ik vind het niet erg, heb gister bij de prenatal wat kleding gehaald dus vooral qua broeken kan ik weer vooruit;-).
Groetjes Sunshine