1e echo

Hallo allemaal

Daarnet mijn eerste echo gehad. Het zag er allemaal heel goed uit. Het hartje klopte en je zag al de contouren van een mensje, ookal is het nog maar 8 mm. Volgens de gyn is de kans op een miskraam (nu het hartje klopt) een stuk kleiner geworden.

Helemaal in de wolken natuurlijk. De uitgerekende datum is wel wat bijgesteld, niet meer 2 aug, maar 5 aug.

xxx
 
haha dat zei de gyn vanmorgen ook tegen mij en mijn man. Ik zat nog echt met die 12 weken in mijn hoofd. Maar volgens de gyn is er nu nog maar 5% kans op een miskraam.

Zelfde ziekenhuis??? (Heerenveen)
 
Hallo beide,

Goed nieuws! Congrats!
Ik ga volgende week voor de echo..hoop ook hetzelfde nieuws te horen ( 1> hartje klopt en 2 > kans maar 5% op miskraam)

Geniet er van!
 
Nee niet hetzelfde ziekenhuis, Helemaal aan de andere kant van het land zelfs.. haha. Wel fijn om te horen dat onze gyn hetzelfde verteld als dat van jullie! We gaan het nu dus toch maar vertellen met kerst, ookal zijn we dan nog geen 12 weken!
 
wat geweldig zeg dat er een hartje klopt en de kans nog maar 5 % is op miskraam... wat moet dat heerlijk zijn om te horen..!! ik tel ook nog ff af tot dinsdag... hopelijk krijgen wij net zulke leuke goede potivie dingen te horen!! spannend!!!
 
Terug
Bovenaan