Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoera het hartje klopt!!! 6 wk en 3 dagen.. Was wel even schrikken want ze zag eerst niets.. Maar met de inwendige echo zagen we meteen alles wat je hoort te zien!!
Ben zoo opgelucht, was zo nerveus! Op naar de volgende echo met 8 weken.
Lekker hoor. We gaan er voor meid. Ik moet 2,5 week wachten omdat ik daarna gelijk een afspraak heb bij de gyn. Ik had vannacht ook bijna niet geslapen. Het blijft zo ontzettend spannend. Had ze eerst een uitwendige geprobeerd dan?
Ja maar doordat mijn darmen van streek waren door griep lagen ze er precies voor!!
Hoe dan ook, ik heb het gezien en ben erg blij..
Schrok wel toen ze zei het hartje klopt nog niet zo snel, maar meteen Zei ze dat klopt helemaal met 6 wk en paar dagen! Gaat sneller kloppen komende weken..
ik moet ook 2,5 week wachten voor ik voor het eerst wat hoor of zie.... dan ben ik 8 weken en ook gelijk een intake bij de gyn.
zo spannend allemaal weer.
Wat een goed nieuws zeg!!!
Hoop dat ik 26 oktober ook een gat in de lucht mag springen.
Ben toch wel onzeker komt ook omdat ik veel pech in het verleden heb gehad.
Kan pas echt genieten denk ik na de nekplooimeting doe nu wel mijn best want ben erg blij dat ik zwanger ben.
Alleen dat wachten op de echo........duurt zolang!
he Pupke we lopen wel gelijk op hoor... ik mag ook 26 oktober voor het eerst komen... eerst een echo en de 27ste een intake als alles goed gaat natuurlijk maar...
positief blijven...!!! ik hou ook niet van wachten .....