1e echo

Ik mag over 2 wk (23 jan) al op de echo komen vanwegen eerdere miskramen. Schrok me vanmorgen rot er zat bloed op me wc papier... dat hoeft natuurlijk niks te zeggen maarjah nu afwachten geblazen.
Ben er nu nog wat nuchter over maar zit mij niet lekker natuurlijk.

Die onzekerheid is killing meer zullen zich zo wel voelen.

We hopen op het besten.

Hoi Anneleentje,

Ik had bij mijn eerste zwangerschap rond deze tijd ook een keertje wat bloed. Ik schrok me toen idd ook wezenloos, ik ben gelukkig 8 maanden later van een gezond kereltje bevallen.

Heel veel sterkte, en fijn dat je al bijtijds wat zekerheid mag gaan halen bij de vk...

Groetjes Linda

He bah dat lijkt mij idd schrikken..Ik heb ook elke x als ik naar de toilet ga als er maar geen bloed bij zit of wat dan ook.

hopenlijk zet het niet door..wel fijn dat je over 2 weken al mag.

liefs

Dan schrik je behoorlijk. Een vriendin van mij heeft dit ook mee gemaakt. Blij dat je al ze snel voor de echo kunt gaan.
Nog even geduld, hoe moeilijk ook af en toe.

X Iris mv Evy en 5w zwanger

Ik heb mijn moeder verteld dat ik zwanger was, had de behoefde om het te delen, die was helemaal blij.
Zij vertelde mij dat ze alle zwangerschappen altijd bloedingen had en alle 3 de kinderen zijn gewoon gezond geboren. Dus ga mij er maar niet al te druk over maken maar de 2 weken zullen kruipend voorbij gaan hehe.

Pff, herken het zeker! Wat een zware twee weken zullen het worden voor je. Probeer positief te blijven ook al weet ik maar al te goed dat dat niet altijd even makkelijk is. Sterkte!!

Liefs

Terug
Bovenaan