1e echo

donderdag eindelijk eerste echo!!!!
kan niet wachten, ik vroeg me nog af, mijn zoon van 5 wil ook graag mee maar ik twijfel een beetje of ik dit wel moet doen stel dat er iets mis is. maar aan de andere kant ben ik super blij dat hij zo enthousiast is.
hebben jullie advies??

lieve groetjes gertruda

hey
ik heb mijn zoontje van 5 niet mee genomen. dat was ook het advies van de verloskundige.
het is tenslotte een medisch iets.
ik wil een pret echo laten maken om hem mee naar toe te nemen.

heel veel plezier donderdag.

groetjes muppetje

ik zou het idd ook niet doen, hij is nog net te klein om iets te begrijpen als het dan niet goed zou zijn... ik zou hem idd ook meenemen naar een pretecho en anders een filmpje maken en als het goed is die laten zien.

x

Ik neem mijn dochter van bijna 2 wel mee, maar die zal er nog weinig van meekrijgen, verwacht ik :).

De eerste keer gaat mijn man ook mee. Bij de eerste is hij bij alle afspraken mee geweest, maar nu heb ik tegen hem gezegd dat hij het zelf mag weten, maar dat hij de 1e keer en de 20-weken-echo er wel bij moet zijn :). Dat wou hij gelukkig zelf ook....

Gr Marit

mijn man gaat ook mee, die is niet alle keren meegeweest (ook niet met de andere 2 kinderen) dat lukt ook niet want hij int chauffeur dus door de weeks van huis, de meeste echos trouwens wel maar alle was gewoon niet haalbaar. onze jongste dochter is 1 en die moet wel mee denk idd dat ik het voor mijn zoon nog even bewaar tot een evt latere echo.

Terug
Bovenaan