1e echo ...

Fijn!! Nu lekker genieten!
Wanneer heb je je volgende afspraak?

Zijn er meiden die tussen de eerste echo en de 20 weken echo nog een echo hebben? Ik het een echo gehad bij 9w2d en krijg bij 20 weken pas de volgende echo! Ben gewoon even benieuwd!

Normaal gesproken krijgen wij hier alleen een echo bij de 10/12 wkn en 20 wkn. ALs daar iets uitkomt dan nog bij 30 wkn anders niet.

Bij Joël heb ik in totaal 9 echo's gehad omdat ik veel bloed verlies had. En 3x een hart filmpje tegen het eind van de zwangerschap ivm verminderd leven voelen...

Wat heerlijk he om het hartje van je kleintje te horen/zien! Geniet er maar lekker van!

Ik heb vorige week de eerste echo gehad, zelf dacht ik toen 10 weken te zijn, maar werd een ruime week terug gezet.
Over 2 weken hebben we een nieuwe echo, dan wordt de officiele datum vastgesteld en word de nekplooi meting gedaan.

Wat fijn voor je meid.
Heerlijk om ernaar te kijken en te zien en horen dat het hartje klopt. Ben blij voor je!
Ik heb morgen mijn termijnecho, niet mijn eerst maar 4e ivm bloedingen.
Dus morgen is ergggg spannend voor ons.

Veel liefs Ilham

dank jullie dames!

Ik ben nu 8 weken zwanger, heb eerder en vaker echo's dan gewoonlijk omdat mijn eerste zwangerschap slecht afliep met 30 weken en daarbij dreigende zwangerschapsvergiftiging.Ik loop hiervoor ook bij de gynaecoloog(ben ook bekend met een hoge bloeddruk tijdens zwangerschap)

Maar tot nu toe gelukkig geen hoge bloeddruk!! de 25e heb ik een intake met de verloskundige van het ziekenhuis en dan 25 feb. weer bij de gyn.

Ondanks dat dit mijn 3e zwangerschap is, is het toch weer super bijzonder en spannend!

hebben jullie al echo's gehad?en hoe is het met de kwaaltjes???

liefs.

Terug
Bovenaan