1e echte schoentjes gekocht!

A

Anoniem

Guest
Hai mama ´s,

Wij hebben vanmiddag de eerste schoenen voor ons kleine meisje gekocht. Ze is inmiddels bijna 15 maanden en druk aan het oefenen met stappen achter de blokkenkar en aan de hand. Haar grote broer speelt graag buiten en dan wil ze graag ook buiten, maar aan die leren slofjes had ik echt niks meer, kreeg ze alsnog koude en natte voetjes. Dit kon zo niet langer dus wij naar de schoenwinkel. Oooooo, ze heeft echt super leuke schoentjes! Ze vond het zelf wel even vreemd aan haar voetjes, maar toen we eenmaal thuis waren had ze zo de slag weer te pakken. Ik schrok alleen wel even van de prijs! 59 euro! Is dat nou overdreven veel of waren jullie ook zoveel kwijt. ik vind het in ieder geval wel belangrijk om goede schoenen aan de voeten te hebben (voor de oudste doe ik meestal 1 paar goede (lees;dure) en een paar sportschoentjes.

x van een blije trotse mama

Leutig he de eerste schoentjes!!!

Rik heeft 2 paar dure schoenen en 1 paar kaplaarsjes uit de uitverkoop bij de Hema voor 2 euro. hahahah

Maar idd ik vind schoenen erg belangrijk, maar het gaat niet om de duurte maar om de pasvorm.........en zelfs die bij de Scapino kunnen erg goed zijn, is mij vertelt in de duurste schoenenwinkel hier in Etten-leur. Daar verkopen ze alleen Clarks maar ze zij als je kindje al eventjes een maand of 2 loopt dan is het heel belangrivige schoenen gaan dragen en dan vooral opletten dat de hiel heel stevig is!! In het begin krijgen de kindjes juist flexibele schoentjes omdat ze het leren....(lees: diet is mij vertelt hé)

Maar in ieder geval ik wijk af!! GEFELICITEERD met haar EERSTE schoentjes!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hi

Afgelopen dinsdag hebben we ook de eerste schoentjes voor Lindy gekocht!
Bij van Haren heb ik Elefanten schoenen gekocht voor 30 euro.
Beetje jammer dat de service 0,0 is daar. Vroeg aan verkoopster of we maat 19 of 20 moesten hebben. Ze voelde 1 tel en zei dat 20 beter was want dan kon ze er voorlopig mee vooruit. Net of het mij daar om gaat??!?! Oke, tuurlijk wel een beetje maar ik vind het vooral erg belangrijk dat de schoen goed is voor haar voeten.
Toch maar voor mt 20 gegaan  en Lindy loopt er helemaal goed op! Ze loopt nu ook in winkels los rond en vind het geweldig! (winkelpersoneel meestal ook wel hihi)

Groetjes,
Sannemams  

Hoi,

Stijn is al aan zijn vierde paar schoenen bezig. We begonnen met maat twintig. Toen sandaaltjes en gewone schoenen maat eenentwintig en inmiddels heeft hij maat tweëentwintig aan. Omdat Stijn gek is op nijntje heeft mijn man van de week bij scapino nijntjeschoentjes voor hem gekocht. Mijn man is al jaren bedrijfsleider in een schoenenwinkel en weet precies hoe hij kan zien of een schoen goed is en deze schoentjes (van dr Visser) zijn heel goed. Flexibele zool, van leer, stevige hiel en goed ademend en heeeeel leuk.

stijn heeft al schoentjes gehad van naturino en van elefanten. Elefanten verkochten ze voorheen ook bij ziengs en bij de outlet waar hij werkte verkochten ze oudere collecties, vandaar. Nu worden elefantenschoenen, na een doorstart van de fabriek, alleen nog maar bij van haren gekocht en ik vind het altijd fijne schoenen.

zijn sandalen waren van Dolcis, maar dat vind ik geen fijne winkel. Ze liegen je voor over het materiaal van de schoenen en smeren je onderhoudsproducten aan die je niet nodig hebt. Een vriendin van mij was verteld dat de schoenen die ze voor haar zoon kocht van leer zijn en bij nader onderzoek op de website bleek dat het immitatieleer is, wat veel minder warm is. Ze vond het wel vreemd dat ze ze niet mag insprayen met leerspray, maar kocht toch het product wat geadviseerd is. Ze gaat trouwens wel terug met de schoenen want ze is gewoon voorgelogen.

Groetjes van Marloes

Hoi, Hoi,

Ik lees van jullie allemaal dat jullie kinderen allemaal al schoenen dragen, maar lopen ze ook allemaal al?

Mijn vriend zit namelijk in de schoenenbranche en die vertelde dat het beter is om pas schoenen te kopen als ze al even lopen. En in de schoenenwinkel waar ik slofjes voor Benthe heb gekocht adviseerde ze hetzelfde. Pas als ze lopen vormen de voeten zich echt goed en kun je pas met schoenen beginnen. Tot die tijd voldoen slofjes en antislipsokken.

Groetjes Martine

quote: MartinemvBenthe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-10-2008 11:41:12'));

Hoi, Hoi,

Ik lees van jullie allemaal dat jullie kinderen allemaal al schoenen dragen, maar lopen ze ook allemaal al?

Mijn vriend zit namelijk in de schoenenbranche en die vertelde dat het beter is om pas schoenen te kopen als ze al even lopen. En in de schoenenwinkel waar ik slofjes voor Benthe heb gekocht adviseerde ze hetzelfde. Pas als ze lopen vormen de voeten zich echt goed en kun je pas met schoenen beginnen. Tot die tijd voldoen slofjes en antislipsokken.

Groetjes Martine

Hoi Martine,

klopt wat jij zegt hoor! En binnen loopt Rik ook zonder schoenen en vaak ook zonder sokken. Het is namelijk zo dat tegen een jaar of 3 de voetjes van de kindjes gezet zijn. Maar Rik loop bv al buiten en vandaar dat ik ook schoenen heb. Stijn van marloes die loopt ook  al heel lang en dus heeft die ook al een aantal paar versleten. Als je nu ook schoenen koopt moet je met 1 vinger achter het voetje kunnen in een schoen, zodat ze ruimte zat hebben. En beginnen ze net met lopen dan neem je flexibele schoentjes zoals elefanten en na een aantal maandjes dan kun je over op een stevigere schoen!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi Martine,

Je hebt helemaal gelijk, maar ook onze uk gaat het liefst achter haar broer aan naar buiten en die leren slofjes zijn heel leuk, maar geven niks van bescherming of warmte, vandaar dus dat wij schoenen hebben aangeschaft!
Binnenshuis laat ik haar ook zoveel mogelijk rondlopen op antislipsokjes en blote voetjes (maar het blote voeten weer is wel een beetje over naar mijn mening!)

Stijn begon op zijn verjaardag met de eerste stapjes en na een aantal weken liep hij goed, ook buiten en toen hebben we echte schoentjes gekocht!

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan