1e eisprong in 5 maanden,........?????

A

Anoniem

Guest
Beste dames.

Iedereen die zwanger is: Gefeliciteerd

De titel zegt het al! Ik denk nu dus dat ik afgelopen maanden geen eisprong heb gehad. Ik voelde me alsof ik de grootste kater had die er op de hele wereld bestond! Misselijk, hoofdpijn en vreselijke buikpijn aan de linkerkant. Verder had ik (sorry!) dat heldere slijm. Nu snap ik waar ze het op de sites altijd over hebben als ze dat vruchtbare slijm bedoelen!!!! en een hoge temp 37,14!!!!! Joepie

MInder joepie.......
Als ik nu naar de afgelopen maanden kijk dan weet ik zeker dat ik dit de afgelopen maanden niet heb gehad. Maar nu wel.

Dat is wel balen, nu ik me zo bewust ben van dat ei.... duren die 2 weken extra lang.Ik weet zeker dat dit mijn beste kans is......  Het wordt heel moeilijk om rekening te houden met het feit dat het sowieso een hele klein kans per maand is om zwanger te raken!!!!!! Maar ik ga mijn best doen!

Nou heel veel groetjes mayo

Hoi mayo,

spannend allemaal he. En het duurt inderdaad zoooooo lang van je eisprong tot je NOD.
Duim voor je dat het raak is deze maand.

Maar begrijp ik uit je verhaal dat je ook niet ongi bent geweest dan de afgelopen maanden??? Of zeg ik nu iets raars.....

Liefs, Mienetje
(NOD morgen.......)

hoi mienetje

ik ben wel ongi geweest maar ik had zelf al het vermoeden dat ik afgelopen maanden geen eisprong, of geen goede heb gehad....
ik temp en mijn temp bleef ook maar 1 of 2 dagen hog en dan duurde het weer heeeeel lang voor ik ongi werd, of juist heel snel.....
er was dus gewoon geen touw aan vast te knopen dus vandaar dat ik nu zo blij ben

jij natuurlijk ook succes!!!!!!!!
groetjes mayo

he mayo,

beetje dom misschien (heb toch echt biologie gehad), maar wordt je wel ongi dan als je geen eisprong hebt gehad??? Waar is dat bloed dan van???
 Misschien stel ik wel een hele domme vraag nu, hahaha.

Ik morgen mijn nod, maar (sorrie) vanmiddag beetje bruine afscheiding, heeft nog niet echt doorgezet, maar 99% dat mijn ongi eraan komt.....Jammer.
 Maar ja, op naar de volgende dan maar!

Liefs,
Mienetje

Hallo,

Dit lijkt mij heel vervelend dat je er zo achter bent moeten komen. Maar ik duim met je mee dat het nu wel is gelukt.

En voor mienetje De maandelijkse ongi heeft niets te maken met wel of geen ei-sprong maar met de baarmoederwand die zeg maar elke keer vernieuwd moet woren ivm de innestellingv an een evetueel bevrucht eitje. (een nieuw nestje dus HI HI HI).

groeten Nathalie

Hoi Mayo

Ik vind het wel rot voor je dat je zo een moeiijke cyclus hebt..
Maar ik ben ook blij voor je dat je dit keer in ieder gval weet dat er een eisprong is geweest.
Hopelijk is het raak voor je!
Succes!

Liefs Linnepinnie

hoi meiden

bedankt vor jullie reacties! ik ben erg benieuwd en natuurlijk al heel erg in mijn hoofd met van alles en nog wat bezig.....
bij alles denk je... jaah.
Maar nog maar even proberen te relativeren en bedenken dat er niks is.........moeilijk!!!
ik hoop voor jullie dat het met jullie allemaal goed lukt!!!!!! zou erg tof zijn!!!!!

succes en groetjes mayo

Terug
Bovenaan