1e eisprong?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik ben sinds gisteravond helemaal hieperdepiep, ik zal even vertellen waarom.
Gisterochtend spontaan lekker gevreeen, ik noem het geen klussen omdat we de hoop voor deze maand al opgegeven hadden. Omdat we ook door mijn schimmelinfectie niet hebben kunnen klussen. En door mijn onregelmatigheid ook geen id hebben wanneer we dat 'moeten' doen..
Maar gisteravond was ik beneden naar t toilet geweest niks aan het handje.. ik kom boven kleed me uit om te gaan douchen en ineens heel veel slijm... en het was slijm zoals velen van jullie het beschrijven als doorzichtig en draderig (tussen de vingers draden van te trekken) Ook zijn mijn tepels overgevoelig sinds gisteravond.
Dus wat ik nu denk; is dat ik dan waarschijnlijk nu voor het eerst (sinds het stoppen van de pil) een eisprong krijg of heb gehad?!??
Dus gisteravond gelijk geklust natuurlijk!
Mijn NOD is 21-10.

Liefs Renate

Spannend hoor!! Gewoon lekker door klussen en wie weet..... ;-)

Succes meid!! Liefs Lynn

Het zou zomaar kunnen. Mocht het deze maand niet zijn gelukt (ik hoop natuurlijk van wel), dan zou je met ovulatietesten kunnen gaan werken. Die kunnen je de zekerheid geven wanneer je ovuleert. Je kunt uiteraard ook nog even doorklussen zonder. De één vind de testen prettig, de ander wil het liever even op zijn beloop laten.

Spannend...ik duim voor je!

@ Roos

Ik heb de afgelopen 2 mnd ovu testen gebruikt.. ik werd er niet echt wijzer van, ze gaven bij mij aldoor een licht streepje aan en hij is de laatste keer 3 dagen wel iets donkerder geweest maar niet zo donker als de C-streep... We zien het wel..

Thanks meiden:)

Ow, wat spannend zeg!!!! Ik word ook helemaal hyper van jou berichtje. Hoop het zo! Ik heb de 20e de eerste echo, zou echt super zijn als jij de 21e een positieve test hebt. Kunnen we lekker samen zwangeren! Ik ga heel hard duimen dat het raak is!! Liefs Chantal

Hey Chan

Ja lijkt mij ook gaaf! kunnen we er samen van genieten, mijn hoop was weg maar is er nu toch wel weer terug, maar ben ook bang voor een teleurstelling.. Maar hoop het zo!
Ik weet alleen niet met dat slijm of je dan je eisprong nog krijgt of al gehad hebt.. Ik heb dat slijm nog nooit gehad namelijk.. en we hebben alleen gister geklust daarvoor anderhalve week niet i.v.m. schimmel.. dus hoop dat ik me ei dan nog krijg! en dat er eentje tussen zit die zijn zwemdiploma heeft en zo op de goeie plek terecht komt:) ;) hihi

Terug
Bovenaan