1e gesprek ZH, en positief ingesteld

Hallo allemaal,
Nou, mijn 1e gesprek en meteen onderzoek heb ik achter de rug. Ik had alleen een gesprekje verwacht, maar er volgde meteen een onderzoek en as maandag moet ik alweer terugkomen. We zijn nu al verder dan ik zelf dacht te gaan, dat is wel apart, maar ok. Ben blij, opgelucht en opgewekt, het gaat nu gebeuren.....
Ook de arts was prettig, ondanks dat anderen die afdeling niet altijd als positief zien.
We gaan ervoor!
groetjes Ano

Goed dat je er zo positief instaat, wat gaan ze as maandag doen?

Wij krijgen as zaterdag iui2. En er waren gelukkig 3 eitjes, dus 3 keer kans.

Succes meid.

Gr Wendy

Thanks.....
as maandag gaan ze een samensmeltingstest doen en kijken of mijn fkls groot genoeg zijn. Hoop dat het meteen duidelijk is.

Wendy jij succes morgen!! hoop voor je dat het goed gaat nestelen... zal voor je duimen!!

Suusje, ik hoop met je mee, niet alleen voor mezelf maar ook dat het voor jou nu snel raak is..

we gaan dit weekend eerst verhuizen, dus tot volgende week...

groetjes

@ Ano: spannend hoor, fijn dat er nu echt wat gaat gebeuren!! Wel fijn dat je zo vlug verder kunt gaan! Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid! Druk weekend voor jullie dus, ook met de verhuizing!

@ Wendy: spannend meid! Hoe bevalt het hele 'proces' van IUI...vind je het zwaarder als je dacht?

@ suusje: hoe is het nu meid...spannend de laatste IUI....veel sterkte!!

doei doei

x sparkle

Terug
Bovenaan