1e griepprikje gehad vandaag

hee dames

vandaag heeft caithlyn dr 1e prik gehad de 1e is een gewone griep prik,maar 19november moet ze de 2e en die is voor de mexicaanse griep prik pff vind dit heel moeilijk en twijfel wel erg of ik deze prik moet gaan doen,kijk de gewone griepprik krijgen 1000ende kinderen/ouderen jaarlijks dus ondertussen weten ze de risico,s wel

wie zit er ook nog steeds met dit drama??

liefs mama van caithlyn

ps caithlyn behoord tot risico groep nadat ze lucthweg problemen kreeg en toen rs virus ze heeft medicatie voor dr luchtwegen(asmatis)maar gebruikt ze zelden

Hoi hoi,

Misschien met je eens kijken op:

www.prikmijmaarlek.nl
www.wanttoknow.nl
www.verontrustemoeders.nl
www.wijwordenwakker.org
www.wehaveachoice.weebly.com
www.despuitblijfteruit.nl
www.kiesbewust.wazzup.nl
www.argusoog.org
www.meerwetenoverfreek.nl

Sommige geven niet een erg neutraal berichtgeving. Maar goed, ge overheid doet dat ook niet en het is goed eens te kijken en lezen naar alle informatie wat de overheid weigert naar buiten bekend te maken.
Succes met je keuze.

Liefs Irene

Trouwens...
Hoe ging het prikken? Moest ze erg huilen?

Myrthe moest van de week bloed laten prikken voor allergietest.
Ze hebben 3x mis geprikt, gewroet met die naalden in dr armpje, zo zielig om te zien.
Uiteindelijk in dr duim geprikt en blauw geknepen om bloed op te vangen. Ze heeft geen kik gegeven! Geen traan, niet gehuild helemaal niets.
Ik was zooo trots op mn meissie, dat ik er een brok van in mijn keel kreeg.
Maar goed dat terzijde.
Hopelijk had je of ook zo'n reactie of weer een snel lachende Caithlyn.

Liefs Irene

hoi hoi
caithlyn was ook heel lief en gaf wel een klein kikje van auw en klein traantje hier wel gevallen
vannacht heeft ze de hele boel ondergespugt hahaweet niet of dit door de vaccin komt maargoed

ik hem net een site gekregen
van postbus 51
www.grieppandemie.nl

maandag avond word in het nieuws ook bekend gemaakt of alle kindjes de griep prik gaan krijgen!

ik denk dat ik er gewoon voor ga de site geeft veel fijne info

Terug
Bovenaan