1e icsi gelijk raak!! eindelijk...

hoi iedereen,

Misschien kennen vele mijn naam wel. Maar na bijna 2 jaar is het dat toch eindelijk gelukt! Onze 1e icsi poging is gelijk raak!!
Ik ben zoooooo super blij. Het wachten wordt toch beloond. Ik zou uitgerekend zijn in juli 2009.

X Inge

Hoi Inge,

Gefeliciteerd!!!! Ook ik had 2 weken geleden een positieve test na de 1e icsi, echt geweldig!! Bij ons ook eindelijk na 2 jaar!!!!
Heb je nu ook dat gevoel dat je de gelukkigste vrouw van het noordelijk halfrond bent? Dat had ik wel, heerlijk!!
Ik ben 5 juli uitgerekend. Morgen 1e echo met 6 weken 3 dagen......

Pink

Hoi Inge,

Gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger via ICSI en ben nu precies 5 weken en 4 dagen zwanger. Wat klinkt dat mooi hé?!

Ik ben ook rond 8 juli uitgerekend. Ik vind het allemaal nog erg onwerkelijk en niet te bevatten. Ben ook best onzeker over wat ik voel en soms over wat ik niet voel. De ene dag wel pijnlijke borsten, de andere dag voel ik weer niets...

Ik heb maandag mijn eerste echo van 6 weken en 3 dagen. Ik las dat nog iemand een echo heeft deze week bij 6 weken en 3 dagen. Ik ben heel benieuwd wat er dan te zien is. Hoor het graag hoor!

Geniet van het mooie gevoel!
Esther

Terug
Bovenaan