1e IUI behandeling

Hallo Allemaal,

Afglopen zaterdag hebben wij onze 1e IUI behandeling gehad na 2 jaar proberen.
We hebben reeds een zoon van 4 jaar. Maar na 2 miskramen (in 2005) snel achter mekaar is het nooit meer gelukt om zwanger te raken.

Je gaat behoorlijk aan jezelf en aan je eigen lichaam wantrouwen.  Ze hebben een paar dagen voor de terugplaatsing nog een vleesboom ontdekt. Ook weer zoiets. Als deze behandeling niet slaagt dan gaan ze eerst kijken wat er met die vleesboom gedaan moet worden. Er is altijd wel iets, lijkt wel.

Er is nu een spannende tijd voor ons aangebroken.

Wie wil er zijn ervaringen met me delen. Ik zit met zoveel vragen.  
Waar moet je op letten, wanneer treden eventuele verschijnselen op.

Succes en Sterkte voor iedereen

Lieve Nooten,
Spannende tijden he...
Ik kan je helaas niets over IUI vertellen want ik ben zelf met IVF bezig maar stel je vragen gerust. Er is wellicht iemand die je antwoord kan geven op je vragen
Er zijn genoeg meiden hier die ook IUI doen of gehad hebben
Gebruik je nu ook nog aanvullende hormonen zoals Progestan ?
Wanneer is je testdatum ?
Veel sterkte in ieder geval want deze weken zijn, net als na een terugplaatsing bij IVF, vast het zwaarst van de hele behandeling

Veel sterkte

Liefs,
SunshineJo

Hallo allemaal,

Sunshinejoy bedankt voor je lieve reactie. Ik moest twee dagen voor de terugplaatsing mezelf injecteren met pregnyl. (dus dat was op donderdag avond).
Volgens de kalender zou ik 9 februari mijn periode hebben.

Helaas is deze vandaag al doorgekomen. Ik had al een vermoeden dat ik niet zwanger zou zijn. En het vermoeden is bevestigd.

Op valentijnsdag terug naar de gync. voor verder onderzoek naar de vleesboom.
Ik krijg nu toch wel steeds meer het gevoel en idee dat  onze kansen steeds minder worden.

Eerst de 14e maar afwachten, misschien wel nog meer slecht nieuws.

Groeten Franca

Terug
Bovenaan