1e IUI gehad: van positief naar negatief gevoel

Hoi dames.
Vorige week heb ik mijn 1e IUI gehad. De dagen erna voelde ik me super en ik was vol vertrouwen: 2 eitjes, goed zaad en een goed gevoel. (Dat laatste waarschijnlijk door de zwangerschapshormonen in de Pregnylspuit...)
Maar meestal begint ongeveer een week voor mijn ongi het gevoel van een stekende/zeurdende pijn in mijn rechterlies. Dat houdt dan (met tussenpozen) aan tot mijn ongi.
Tja.. dat is vandaag dus weer begonnen. Ik vrees dus nu al dat de poging dus niet gelukt is...
Herkennen jullie dat??

Groetjes Janne

Herkenbaar, maar het zegt eigenlijk niets. Ik heb 5 IUI's en 1 IVF gehad en bij alle behandelingen voelde ik htzelfde aan het eind van de wachtweken... en pas bij de IVF bleek ik zwanger terwijl ik me exact hetzelfde voelde en er exact dezelfde "voortekenen" waren...

Hou vol,

Esk

Hoi Janne,

Houdt moed meid. Wie weet is het wel gewoon raak. In het begin schijnt het hetzelfde aan te voelen als een ongi. Helaas nog geen ervaring mee, maar dat komt hopelijk ooit nog wel.

Heel veel succes en ik hoop mee voor je!

Groetjes Supertje

Hoi Janne,

Ik had ook de gewone menstruatieklachten dus ik wist ook wel weer hoe laat het was..........totdat het een dag voor mijn NOD ophield. Zwanger! Dus het zegt echt helemaal niets. Duim voor je meid!

Groet,
Julia

Hoi allemaal,

Heel herkenbaar. Heb een dochter via IUI, van de eerste keer raak en ondertussen is ze 4 en een half. Wij zijn ondertussen al bijna 2 jaar bezig voor nummer twee. Opnieuw via IUI. Tweede poging in december 2008 eindigde in vroege miskraam en ondertussen zit ik aan mijn laatste poging IUI, dan wordt het IVF. Normaal is morgen mijn NOD dus reuze spannend weer. Heb het gevoel dat het dit keer toch een beetje anders is verlopen maar wil mezelf ook weer niet gek maken. Ken die pijn in de liesstreek ook en ik begrijp ook heel goed dat je het heel verwarrend vindt. Maar blijf positief denken, het kan via deze weg en zelfs via de eerste keer, dat heb ik zelf mogen ondervinden.

Veel succes alvast!
Nina

Hoi Janne,

Inderdaad heel herkenbaar. Ik heb nu 3 IUI's gehad en een week voor mijn NOD ook die symptonen.
Helaas zijn de 3 IUI's niet gelukt en gaan we nu voor de 4e nog steeds zonder hormonen.
Nog even afwachten. Heel veel succes!

Groetjes

Hoi Janne,
Ook ik voelde me hetzelfde als altijd voordat ik ongi moest worden. Zowaar was het de laatste keer raak. Jouw lichaam zegt van alles, maar ook eigenlijk niets. Je zal de ongidatum af moeten wachten.
sterkte, want het is een slopende week.
gr. Ano

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Nog een paar dagen wachten, donderdag is NOD.
Spannend... ondanks de "ongiklachten" hoop ik natuurlijk dat het raak is, maar zoals jullie al zeiden, het kan alle kanten op. De ene voelt hetzelfde en blijkt zwanger te zijn en de ander wordt helaas toch ongi...

Jullie ook veel succes!!

Groetjes Janne

Terug
Bovenaan