1e IUI gehad...

Hallo allemaal,
vanmorgen was het zover voor ons... Op naar het ziekenhuis voor de IUI. Vannacht slecht geslapen van de zenuwen maar goed, achteraf is het me allemaal erg mee gevallen!
Wel was het even spannend met inbrengen omdat ze niet in de baarmoedermond konden komen (herkend iemand dit??) maar gelukkig is het allemaal goed gegaan en is het grote wachten voor ons begonnen...
Zijn daarna lekker gaan relaxen in de sauna, heerlijk met dit weer!!
Positieve energie krijg ik er van!
Fijn weekend allemaal!

Heey Meid...

het is ook best spannend zo"n eerste iui.... maar het valt inderdaad wel mee.... hoe pijn of vervelend het is.... en dat ze er niet in konden komen...dat is wel wat vervelend....bij mijn kwamen ze elke keer tegen een deurtje aan..zei de dokter..maar deze keer ging bij mijn eigenlijk heel goed.... dus het is nu net zoals als bij en jou 2 weken wachten tot we het resultaat weten....spannende wacht weken... en lekker doen wat je normaal ook doet...!!!! .....

Zelf ook een fijn weekend.... en niet proberen te veel er aan te denken....!!!!

XXXXX Brenie

Haai,

Ik had vrijdag ook IUI, voor mij de 4e. En dat van de baarmoedermond, bij mij issie wat scheef. Maar zodra ik ze zeg waar vinden ze hem gelijk en gaat het de volgende keer zonder problemen!

Succes met afwachten! Spannend!!

Hoi hoi,

Bij de volgende NOD gaan we voor IUI nr. 5. Blijft toch altijd weer een spannend iets en vooral dat wachten! Groot gelijk dat jullie lekker een sauna hebben gepakt!! Mijn baarmoedermond was vorige keer ook voor 't eerst moeilijk te vinden. De assistente drukte op mijn buik en toen lukte het wel.....

Heel veel succes!! Liefs!

Terug
Bovenaan