1e IUI mislukt

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Net zijn die stomme duivels weer gekomen helaas poging 1 mislukt. Nou, dan gaan we maar weer uitzien naar IUI2. Ik moet er toch maar iets relaxter mee om zien te gaan, anders leef ik alleen maar van eisprong naar NOD en denk aan weinig anders meer..... Ohhhh hoe doen jullie dat toch? Nou, het is in ieder geval mooi weer en daar gaan we dan maar lekker van genieten. We hebben de boot van stalling gehaald en gaan de komende dagen heerlijk varen.
Succes allemaal.

Liefs Suusje

Hoi Suusje,

Balen joh dat je IUI is mislukt.
Misschien wel lekker dat je nu even kan gaan genieten van het lekkere weer met je bootje. Even je gedachten op nul... Dat is, denk ik, het beste wat je nu kunt doen.
Zo doe ik het tenminste wel. Kan je nu gelijk verder met IUI 2 of wordt er een rustmaand ingelast?
Succes!!!

Groetjes Kippie.

Hoi Suusje,

wat erg voor je!

Probeer idd lekker wat afleiding te zoeken, dat gaat vast beter nu het zulk lekker weer wordt.
Ik leef zelf idd ook wel van ongi naar eisprong en dan weer naar nod. T is erg moeilijk om er niet aan te denken (onmogelijk zelfs), maar lekker varen zal je goed doen!
Gaan wij ook doen dit weekend!

Veel plezier en suc6 met iui2

groetjes Janu

Hoi lieve Suusje

Och meis toch, ik had zo gehoopt voor je dat die stomme ongesteldheid zou uitblijven! Jammer hoor, echt balen!! Wat gaan jullie nu doen? Op voor IUI 2 of eerst even op adem komen?? Het is moeilijk he, om er niet teveel mee bezig te zijn. .... volgens mij is het simpelweg onmogelijk. Maar je zinnen verzetten wel en dat is altijd goed, geniet van het varen en het superrrrrmooie weer. En hopelijk wordt de volgende poging WEL een succes...

Liefs, cee

Bedankt voor jullie lieve reacties meiden. Wij gaan direct door naar poging 2, dus geen rustmaand. We mogen het zelf aangeven wanneer we het willen en wij hebben ervoor gekozen om alles zo snel mogelijk na elkaar te doen.... hoezo ongeduldig? hi hi... Maar dit komt ook omdat ik geen hormonen of spuiten e.d. krijg, alles gebeurd in mijn eigen cyclus.
Janu wat leuk dat jullie ook een boot hebben. Waar varen jullie? en wat voor boot hebben jullie? het is echt relaxed he varen? Ik knap er altijd erg van op.....

Liefs Suusje

Terug
Bovenaan