1e iui poging. Wie is er ook bezig met iui?

<p style="text-align: left;"> Mijn partner en ik zijn al 3,5 jaar bezig om zwanger te worden. Sinds 3,5 jaar geleden gestopt met de pil. 2 jaar geleden voor het eerst naar de gynaecoloog geweest en eindelijk doorgestuurd voor een traject iui. Bij mij is alles goed in december een kijkoperatie gehad om te kijken of er geen verklevingen zijn maar er was niets aan de hand ( heel vreemd baalde ik ervan want wat zou het anders kunnen zijn) mijn partner is ook doorgestuurd naar een androloog, ook bij mijn partner alles goed en zaad ook. Op 22 september de eerste iui gehad en moest vandaag een zwangerschapstest doen.</p>
<p style="text-align: left;">Kreeg ik zaterdag een lichte bloeding, ik baalde er enorm van, maar zondag en vandaag had ik geen helder bloed alleen een druppel bruin bloed. Toch vandaag in de middag een test gedaan en was helaas negatief. Ik wil me er niet te veel mee bezig zijn omdat je jezelf zoo gek kan maken. Maar heb al jaren 2 puisten rond me menstruatie en pijnlijke borsten en dat heb ik nog steeds niet. Wat nu? Wie heeft zoiets ook meegemaakt?</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes Shirley</p>
 
Beste Zonnebloem.

Bedankt voor je reactie. Ik ben bang dat het morgen ochtend nog te vroeg is want ben morgen dan 2 dagen overtijd. Wil mezelf geen false hoop geven (wat ik ongemerkt wel doe) maar sinds de 1e iui is het nu juist zo spannend omdat ik niet ongesteld ben. En het wachten is echt verschrikkelijk en vermoeiend.

 
Hoi Shirley, dat snap ik voorkomen met valse hoop! Maar twee dagen overtijd is over het algemeen wel een goed teken. Of heb je een onregelmachtige cyclus?
Het wachten maakt het voor jou in ieder geval ook niet beter lees ik. Ben benieuwd of je het durft. Geeft je wel meer zekerheid.
 
Terug
Bovenaan