1e iui zwanger, 06juni echo!

Vandaag 16 dagen overtijd, na Na 2 jaar proberen Zwanger te worden, Gewoon na de eerste iui behandeling Zwanger!! 3 operaties gehad, verstoppingen, verklevingen, 1 bruikbare eileider, Toch zwanger geworden. ben wel behoorlijk misselijk, Dat heb ik bij mijn eerste zwangerschap nooit gehad. heb ook meer steken, en had al snel een positieve test. 1 dag voor mijn NOD al. wat ik bij mijn eerste zwangerschap eigenlijk bij 5 weken zwangerschap en 7 negatieve testen verder Pas had. en nu is het wel zo dat elke zwangerschap anders is, maar ik denk toch dat dit mischien wel een tweeling kan zijn, Ook omdat ik 2 Follikels had voor mn bevruchting. Iemand anders ervaringen? ik deel graag mijn ervaringen, morgen echo!!! Laat het Jullie weten

Mamakim

Gefeliciteerd!! Wat fijn voor jullie..... En dan vandaag de 1e echo, spannend!

Bij ons is de 1e IUI helaas mislukt, op naar de 2e ronde met nieuwe kansen!

Liefs Anna

Spannend!

Ik ben zelf na de 2e IUI zwanger geworden van een tweeling!!

Gisteren weer een echo gehad en het zo merkwaardig..... We zijn nu 9 en 5 dagen zwanger.

Ben benieuwd, geniet er in ieder geval van!

heyhey, ik heb de eerste echo gehad!! het is er 1tje.. En wat leuk zeg dat je een tweeling hebt! ik dacht eerst ook dat het er 2 waren, omdat het zo een andere zwangerschap is als bij de eerste, ik ben onwijs misselijk.. heb er echt last van, ik heb gister een hele dag op mn bed gelegen, Maar ik heb vitamine b gehaald, en foliumzuur, en het gaat nu beter met me! Over 3 weken weer een echo.. hopelijk blijft alles goed gaan:) zo mooi om dat hartje te zien bewegen.. echt byzonder!

mamakim

Ik heb de 2de echo gehad en dat was er nu 1 te zien, over duidelijk aan het bewegen.
Met 6 weken de eerste gehad en toen waren het er 2, helaas eentje is er afgestoten. Maar van die 2 was ik 2 weken ontzettend misselijk en moe. Veel tic tac's, per dag een glas cola haalt de misselijkheid snel weg.
Heel veel suc6 met de echo.

Terug
Bovenaan