1e IVF poging mislukt

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Gisteren al een beetje last gekregen van buikkrampen.. en helaas was het vanochtend al zover dat het is doorgezet.
Helaas ongesteld geworden.

Vanochtend zkh gebeld, moet nog wel even gewoon door gaan met Progestan en dan
donderdag komen voor een testje, maar ze vreesden idd dat het deze keer niet gelukt is.

We hebben goed gebaald hiervan..  helemaal omdat wij pas voor   een 2e IVF behandeling kunnen, na 3 maandan nadat  ik ingeint wordt tegen Rode Hond.

Aan de andere kant ben in wel blij dat ik nu al ongi geworden ben ipv einde van deze week, anders hadden we misschien nog meer goede hoop gehad.

Gr. Leeuwtje

Ahhh nee he! Wat ontzettend jammer zeg! Je hoopt toch altijd dat we dan eindelijk een keertje meteen het geluk mogen hebben als je dan weer aan een nieuwe behandeling begint... maar iedere keer blijkt maar weer heel duidelijk dat wij er geen invloed op hebben.
Ik wens je veel sterkte met deze teleurstelling.
Toch moeten we weer ons hoofd geheven houden. Ook voor ons zal toch een keer een wondertje in het verschiet liggen.
Iedere behandeling is een nieuwe kans!
Sterkte meis!!

Een beetje magie en toverkunst voor een volgende kans op een wonder!

Liefs Linnepinnie

Bahbah, dus het is toch doorgezet........weet gewoon even niet wat ik moet zeggen........
 Veel geluk met de volgende ronde....al duurt dat dan nog wel even..........Dikke knuffel!!!!!!

hoi hoi

he bah wat vervelend voor je. ik kan me voorstellen hoe je je nu voelt.
heel veel sterkte verder

groetjes danielle

Hoi Leeuwtje,

Wat ontzettend balen voor je, ik had het je zo gegund dat het direct de eerste keer raak zou zijn. Maar kop op en door naar de tweede kans, de tweede poging was DE poging voor ons, dus ik duim volop dat je je bij mij kunt aansluiten en het ook jullie goede poging word.

Heel veel succes en sterkte
Liefs Nicole.

He,

Bedankt voor jullie reacties.. erg lief!!

Komt vast goed.. we houden hoop.

Maar zo snel mogelijk de inenting voor Rode Hond halen en op naar de volgende kans..

Leeuwtje

Hee meissie wat jammer nu!! Ik kan me voorstellen dat je vreselijk baalt dat het nu weer 3 maanden moet wachten! Ik snap ook dat je toch op een gekke manier blij bent dat je nu ongi bent geworden en niet later want dan loopt de spanning inderdaad nog ff extra op!
Ik hoop dat je de komende maanden een beetje rust kan vinden zodat poging 2 een succesvolle wordt!
liefs ing

Wat vervelend zeg! Waarom moet je nu opeens een inenting voor rode hond?

Hou je taai hoor!

Gr. Pleun

Terug
Bovenaan