1e IVF poging mislukt

Helaas, ons toppertje heeft het niet gered. Nu zitten er nog 7 half garen in de vriezer. Wordt die in iedergeval net zo maf als mijn vent en ik.
Maar ff serieus, wat een domper.

Had al 3 dagen last van hele lichte krampjes maar dacht dat dat positief was. Gisteren middag ineens beetje rozige afscheiding en vannacht echt doorgebroken.

Nu dus een wachtmaand, flink Carnavallen dan maar en zondag (de eigenlijke testdag) wil ik iets leuks gaan doen met mn Vent. Een uitstapje naar t een of ander.

Liefs Es

Erg jammer, meis.... Goed van je, dat je even lekker veel afleiding zoekt! Bij ons was de eerste ook mislukt en de tweede raak, houd moed! En veel plezier tijdens Carnaval, flink hossen!

Liefs

Balen zeg! Misschien dat jullie toekomstige kindje jou gewoon nog een keer lekker carnaval gunt ;)
Even een maandje niets kan ook lekker zijn. Even rust voor de volgende terugplaatsing!

Liefs Daisy

Thanx meiden,

Heb eigenlijk nog niet echt uitgehuild. Komt misschien nog. Vannacht alleen maar gedroomd over baby's en mensen om me heen die wel zwanger werden. En ik boos natuurlijk.
Ik heb 7 feb pas een telefonische afspraak met de gyn voor mijn vragen, maar weten jullie of ik nu mag stoppen met utrogestan? En is er nu nog een kans op overstimulatie of gaat dat dan snel over als je gaat menstrueren? Dat wegen en tempen heb ik wel gehad nu.

Ach meis, wat balen. Sterkte met de verwerking, en hopelijk is de tweede of anders de derde keer raak!

Ik heb er geen verstand van, maar ik zou de assistent even bellen. Het lijkt me dat je wel zou mogen stoppen, want ustrogan heeft met innesteling te maken.

Sterkte meid en geniet idd maar van de carnaval dan, iets anders kan je nu niet doen ;-(

Wenser

Terug
Bovenaan