1e keer gelogeerd bij opa en oma

Nou.... afgelopen zaterdag was het dan zover....

Stan ging de 1e keer slapen bij opa en oma. Papa en mama hadden een feest dus een geschikt moment om Stan eens te laten wennen.

Nou.... voor Stan was het geen probleem. Was harstikke lief geweest, gewoon zijn normale flesjes gedronken en hetzelfde geslapen als hij thuis ook doet.

Voor mama was het een ander verhaal!!! Nadat we wegreden bij mijn ouders kwamen de krokodillen tranen. Niet verwacht dat het zo heftig voor mij zou zijn. Mijn man zei maar steeds: maar hij vind het leuk bij je ouders, en ze weten wat ze doen. Hij is daar in goede handen.

Maar daar draaide het voor mij niet om. Ik weet dat mijn ouders harstikke leuk en goed zijn met mijn mannetje. Maar de eerste keer een ele nacht weg.... Ik heb de afgelopen 7 weken bijna non-stop voor hem gezorgd, en in ieder geval hem bij me gehad in huis.

Was erg moeilijk....., maar een goede eerste keer. Volgende keer zal wel iets minder moeilijk worden denk ik.

Opluching was ook groot toen ik hem de vlgende morgen weer op kon halen :D:D

liefs

Hahaha... nou meid, bravo! Je hebt de vuurdoop gehad! Wij zijn nog geen nachtje weggeweest, maar wel een avond naar een feest met oppas aan huis. Ik vond het helemaal niet zo lastig eigenlijk, zelfs wel lekker om zelf weer eens de handen vrij te hebben en weg te kunnen. Maar ik was maar wat blij ook toen ik weer thuis was hoor!

En ik merk dat het bij mij enorm veel uitmaakt wie er oppast... stom he? Mijn eigen ouders vertrouw ik blind met onze kleine maar ik denk dat ik Diederik met een minder gerust gevoel bij mijn schoonouders achterlaat. Niet omdat zij niet stapel dol op hem zijn en heel goed voor hem zullen zorgen, maar omdat ik gewoon weet hoe mijn ouders het aanpakken en dat is ook zo'n beetje mijn stijl zeg maar. Dus dat voelt vertrouwder. Nou ja... moeders... zucht! Hahaha!

OOOW, ik herken het! Wij zouden een nachtje samen weggaan maar durfden niet!

We zijn eerst een avondje weggeweest (nou ja, na 2 uur waren we weer terug...) en zagen toen gelijk af van het nachtje!

Omdat ik al heb gewerkt heb ik ook al hele dagen oppas moeten hebben voor Karlijn. Eigenlijk ging dat best goed, vond het minder lastig als ik had verwacht maar een nachtje.....
over 2 weken ga ik naar een concert en past mijn vader op Karlijn. Hij bood aan dat Karlijn ook wel mocht blijven slapen zodat ik haar niet 's avonds laat nog mee naar huis hoef te nemen en dan zou ik ook lekker kunnen uitslapen. Onder het mom van dat ik dat erg lastig vind met de borstvoeding heb ik aangegeven dat ik haar na het concert gewoon weer ophaal maar stiekem zie ik er gewoon tegenop om haar een nachtje uit logeren te laten..hihihihi
Je tranen begrijp ik dus erg goed!

knap van je!!!!!!!!!!!!!
ik zie er zo tegenop om bjorn dalijk naar het kdv te brengen (het kdv waar ikzelf ook werk) en dan is het onze 3de!!!! pffffffffffffffff
maar ooit moet de eerste keer zijn he....

heb je wel kunnen slapen?

ja na 10 wijntjes kun je meestal wel slapen hahahha.

maar stond om 7 uur alweer naast het bed te springen. Naar mijn man het roepen dat we Stan moestn gaan halen hahahaa

@ blossom: bij mij maakt het ook uit, of het mijn eigen ouders of schoonouders zijn.. zo stom!!

Floor heeft vandaag geoefend bij oma... Ik ging bijna huilend weg! Heb ontzettend veel gedaan vandaag, om maar niet te hoeven denken aan haar... Terwijl zij het heerlijk naar haar zin heeft gehad... Alleen toen ze thuis kwam was het pet: ze heeft d ehele avond liggen huilen. Ligt nu EINDELIJK na 1/2 uur douchen, fles geven, 1/2 uur in mijn armen wiegen in de schommelstoel en 10 keer speen terugstoppen te slapen in bed.. Denk dta alle nieuwe indrukken beetje te veel waren msischien.

Terug
Bovenaan