1e keer gyn

Dag meiden, ik zal me even voorstellen. Ik ben Angie en nog niet eerder op dit forum geweest. Wist niet dat het bestond. Vanaf juli 2002 was ik gestopt met de pil en nog niet ongi. De HA wilde me eerst een jaar laten wachten, want het komt vanzelf. NIet dus. Daarna wilde hij nog niet doorverwijzen.; Ach het komt nog wel. Uiteindelijk heb ik op de lijst gekeken wanneer mijn HA op vakantie was en ben naar zijn vervanger gegaan. Deze heeft me meteen doorgestuurd. Ik moest wel vanaf mei wachten tot gister, maar vooruit. Ik mocht eindelijk! Ze heeft een lijst vragen op me afgevuurd en vervolgens de baarmoeder en de eileiders bekeken. Er zaten wat dingetjes op mijn eileider. Ze had het over pco. Het was niet zo erg zei ze, want met primolut N zou ik weer ongi worden en daarna komt het weer goed. Heeft iemand ervaring met primolut N. Wordt je altijd pas na 10+2 dagen ongi, of ook soms eerder of later? Ze heeft ook bloed afgenomen. 11 okt moet ik terug voor de uitslag. (wat krijg ik dan te horen) Sperma van mijn man was niet nodig, omdat ik in 2000 al een miskraam heb gehad na 15 weken. Met gebruik van de pil. Na 13 weken kwam ik er pas achter, maar kreeg toen erge voorhofsholteontsteking en verloor het kindje. Ben toen dus nooit naar een dokter of gyn geweest. Ik en mijn man weten het alleen. Verder niemand van familie of vrienden. Zo ik ben weer opgelucht. Wil iemand reageren??
Liefs Angie.

hoi angie,
welkom hier. ik weet niks van pco maar reageer toch maar even.
ik heb wel eerder iemand erover zien schrijven dus er is vast wel iemand die er iets over weet.
wat heftig dat je een miskraam hebt gehad en dat niemand het weet! misschien toch wel fijn dat je t hier even kwijt kan? er is ook nog een forum over zwanger worden na een miskraam voor als je met lotgenoten wilt schrijven misschien. ik wens je veel sterkte en hoop dat je antwoord op je vragen krijgt,
lis

Hoi Angie,
Welkomop dit forum je kunt hier alles vertellen en vragen! Ik heb geen ervaring met die medicijnen maar hoop dat er iemand reageerd die dat wel heeft. Suc 6 ermee
Vel liefs ANg..

Terug
Bovenaan