1e keer gyneacoloog

Ik ben 1,5 jaar niet ongi geweest en ben nu (pas) door mijn huisarts doorverwezen naar de gyn. Daar kan ik 9-8 terecht. Wie weet wat er precies die 1e keer gebeurd. Hoe kan ik me voorbereiden?
Ik hoop wat te lezen!
Veel dank alvast
Olleke

Hoi Olleke,

Heb geen tijd meer voor uitgebreide antwoord. Heb namelijk slaap! Hihihi

Je kunt kijken op www.fertimagazine.nl

Daar staat heel veel info over onderzoeken en afspraken.

Veel succes.

Groetjes van een slaperige Claudy

Hoi Olleke,
Jeetje, 1,5 jaar niet ongi geweest pff bij mij duurde het 5 maanden en dat vond ik al lang!! Ik zal je vertellen hoe mijn eerste date met de gyn verliep, maar let op..dit is overal verschillend! Ik moest dus naar de gyn i.v.m met onregelmatige cycles na het stoppen van de pil,,juni vorig jaar,,,eerst werd ik 5 maanden niet ongi en vervolgens om de 4a 45 dagen...de gyn had een aantal vragen over mijn cycles en zei dat ik meteen bloed kon laten prikken en mijn vriend kon meteen zijn zaad inlveren voor controle,,,dus ik zou hem mee nemen is altijd handig!! En 2 weken later moesten mij weer terug en beide uitslagen waren op dat moment perfect,,toen moest ik nog eens keer bloed laten prikken en daaruit bleed dat ik geen eisprong heb, en nu zit ik aan de clomid!! ik hoop dat het aanslaat!

Hoe komt het dat je 2 jaar gewacht heb>

liefs mio xxx>

Hoi Olleke,

Ik kan me voorstellen dat je je een beetje wilt voorbereiden, meid.
Die ha had je ook wel eens wat eerder mogen doorsturen, 1,5 jaar is echt lang!
Bij mijn eerste bezoek aan de gyn. ging mijn man mee en dat vond ik erg fijn. Je staat er tenslotte samen in.
De gyn. was een aardige jonge man en stelde me snel op m'n gemak terwijl hij een aantal (routine) vragen stelde over m'n cyclus, geslachtsziekten e.d.
Daarna maakte ie een plannetje met ons om alles in kaart te gaan brengen.
Daar hoorde o.a. het samenlevingsonderzoek bij. Dit zijn testen van man en vrouw.
Misschien kun je via het net onder "samenlevingstesten" al wel eea vinden, op fertimagazine bijvoorbeeld.
Goeie tip van slaapkop Claudy!

Wens je suc6!
groetjes, Suus

hoi hoi
nou dan kan ik je wel een hand geven dan!
ik ben een jaar niet ongesteld geweest.
ik werd doorverwezen naar de gyn daar een heleboel vragen moeten beantwoorden en een inwendige echo gehad .
nu blijkt dat ik het pco syndroom heb.
als je iets wil weten hoor ik het wel

groetjes joyce

Hoi,
Onze huisarts zei dat ik voor dat ik na de gyn. moet elke morgen moest gaan tempen (+- 2 mnd) en dan kan hij zien of ik wel een ei-sprong had (maar ik weet niet of dit bij jou nut heeft omdat je zolang niet ongi bent geweest?)En mn man heeft zn zaad vast na laten kijken zodat de gyn. daar de uitslag al van had anders moet je daar ook nog weer op wachten maar ik weet niet of dit ook van belang is bij jullie? Meestal krijg je zowiezo een boel vragen en een inwendig onderzoek bij een 1e afspraak. Succes en misschien heb je hier wat aan ??
groetjes pluk

Terug
Bovenaan