1e keer gyneacoloog

Hallo allemaal,

Na een tijdje op het forum zwanger worden gezeten te hebben, dacht ik na 16 maanden proberen me bij jullie aan te sluiten.
Even kort voor stellen ik ben 31 jaar en ben inmiddels 16 maanden bezig om zwanger te worden. Mijn cyclus verloopt volgens mij prima, tenminste ik ben tot nu toe elke maand ongi geweest, dus zo lijkt het goed te zijn.... ik heb ook een aantal keren een ovulatie test gedaan die ook positief was, mijn temp is verder ook goed denk ik, met ovu gaat ie om hoog en met ongi weer omlaag.
Maar ik vond het nu toch wel eens tijd om te laten bekijken wat er nu aan de hand kan zijn.
A.s donderdag heb ik de eerste afspraak bij de gyneacoloog en ik moet zegggen dat ik dat toch wel erg spannend vind en ik weet dus helemaal niet wat er dan gebeurt, alleen intake of gelijk lichamelijk?
Misschien dat jullie me het één en ander kunnen vertellen wat er allemaal gaat gebeuren?
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik erg bang ben voor de uitslag dat het zwanger worden niet voor ons is weg gelegd, daarom durfde ik eigenlijk ook niet naar de gyn.

Nou ja ik hoop dat jullie me een beetje van mijn angst af kunnen nemen.

groetjes Saskia

Hoii,

Bij mij ging de gyn ook meteen een inwendigonderzoek doen, bloedafnemen. En bij mijn vriend gingen ze meteen voelen of de zaadleiders goed lagen en de week erna moest hij zaad inleveren om na te laten kijken. Sommige ziekenhuizen doen inderdaad alleen eerst een intake heb ik gehoord. Maar ja kan maar beter voorbereiden op ook onderzoeken dan valt het altijd mee. Heel veel succes donderdag!!

Groetjes Natasja

Terug
Bovenaan