1e keer verloskundige geweest

Hallo allemaal
vandaag ben ik met mn zoontje Dani naar de verloskundige geweest!
En heel gesprek gehad over mn vorige bevalling 1 jaar geleden..
En ja hoor.. kvond het een beetje eng worden..
ze zei..
Kmoet gelijk bellen als ik pijnen heb bij deze bevalling hoeft mij vruchtwater niet te breken... dat ze misschien gebroken moeten worden..
en als ik niet bel.. dat ik dan alleen de baby op de wereld ga zetten omdat bij dani's bevalling ik er 14minuten over heb gedaan en bij de 2e bevalling altijd sneller gaat zei ze...
pffff
lekker dan.. dadelijk bel ik te laat... of dadelijk is me man niet thuis.. zit ik dan alleen..
moet er niet aan denken
jeetje.. zeg
maar goed 28 januari heb   ik weer een echo kijk er al helemaal weer naar uit
groetjes
Manuela

Oeh, spannend. Misschien kan je zorgen dat er naast je man nog meer mensen rond je bevallingsdatum beschikbaar zijn. Gewoon om voor jezelf rust in te bouwen. Maar dat is idd snel zeg, 14 minuten, poeh! Hoe ver ben je nu?

Poeh he ik dacht dat mijn 7 uur in totaal al snel was!!!! Met een half uurtje persen. Maar 14 minuten???!!!! Of is dat alleen het persen geweest.
Maar idd zorg dat er meer mensen bereikbaar zijn! Lijkt mij ook wel prettig.

Maar goed 28 januari de echo. Is altijd weer spannend. Wij hebben m op 31 januari. Oooohhhh kan niet wachten om de kleine hummel te zien.

gr Linda mama van Charlotte

toen mijn weeen eenmaal begonnnen heb ik er 4uur over gedaan plus het persen bij in.. 14minuten..
en als ik aan de bevalling denk... bij deze vind ik het eigenlijk wel prettig..
je kan dan gewoon heeeel de wereld aan met die oerkrachten..
mannen zouden dat echt niet kunnen;)
hahaha
leuk dat jullie gereageerd hebben
xxxxies

Hoi Manuela,

Ik kan me je zorgen goed voorstellen. Zeker als ik de supersnelle bevallingen om me heen hoor de laatste tijd. Mijn schoonzus heeft over de eerste 23 uur gedaan, de tweede was na 4.5 uur geboren. Een vriendin heeft over de eerste 8 uur gedaan, over de 2e 2 uur, een andere vriendin heeft over de eerste 23 uur gedaan en over de 2e 3.5 uur. Maar bij mijn moeder hebben beide bevallingen 3 uur geduurd. Dus het kan ook hetzelfde gaan als bij je eerste.

Houd in elk geval genoeg mensen standbye tegen die tijd!

En veel plezier met de echo 28 januari!

Groetjes,
Leeuwtje

Terug
Bovenaan