1e keer zwemmen

Hoi allemaal,

Ik heb eigenlijk geen vraag ofzo ik wil alleen maar even kwijt dat ik zo trots ben op mijn kleine meid ze is vandaag voor het eerst wezen baby zwemmen en ze deed het zo goed. Ze is met papa geweest en natuurlijk ben ik wel wezen kijken en de trotse opa en oma waren er natuurlijk ook. Tiara had vooral oog voor alle andere kinderen en vond het allemaal wel best. Toen ze onderwater gingen had ik echt zo iets van die gaat zo gillen maar nee hoor ze ging zelfs lachen. Echt onwijs gaaf om te zien. Volgende week ga ik zelf, het is echt een aanrader om te doen. Zo dat wilde ik ff kwijt.

Groetjes Nancy

Wat leuk dat Tiara het zo naar haar zin heeft gehad. Ik zou ook heel graag met mijn kleine meid gaan, maar ik vind het een beetje eng. Klinkt misschien een beetje raar, maar zo voelt het wel. We willen in juni naar centerparcs en dan wil ik ook graag met haar zwemmen, maar dan is ze al 10 maanden en dan lijkt het niet meer zo klein en eng.
Ik kan heel goed begrijpen dat je heel erg trots op haar bent! Veel plezier de volgende keer dat je zelf gaat.

Groetjes,

Helga mv Roos

Leuk he! Mirthe vind het ook zo leuk ik ga al sinds ze 16weken is iedere donderdag met haar naar babyzwemmen. Ik zie haar genieten. En daarna snel aankleden want dan begint de peuterles voor mijn zoon. Zo is de ochtend goed gevuld!

Terug
Bovenaan