1e Kerst met onze kleine(kleintjes)

Hoi dames.

Ik had ff door de drukte heen nog ff tijd om te schrijven.
Hoe was jullie eerste kerst.
Wanneer hebben jullie de pakjes uitgepakt.
Sommige doen t ja de 24e en ja sommige doen t de 25e.

Kerstgroetjes

Wij doen het de 24e, 25e, en 26e :D:D

Lekker verdeeld.... iedere dag wat he.

Het was geweldig, we zijn hier wel met wat moeite weg gekomen....
(woon in hartje limburg he)....

Maar een wittere kerst hadden we niet durven wensen hahahaha

veel plezier nog...

liefs

Das ook wel leuk ja,Ieder dag bv een aantal cadeautjes.

Das echt super.Ben gek op limburg hihi.
Als we op vakantie gaan gaan we vaak naar limburg,vorig jaar waren we nog naar de grot,kerstmarkt.
Wie weet volgend jaar met de kleine meid..
En wat je zegt meid een wittere kerst konden we ons ni durven wensen,
Maar kwa t verkeer mag t nu wel ophouden met sneeuwen,vind t soms best gevaarlijk vooral als we met de kleine onderweg zijn.

Liefs

Wij hebben gisteren de cadeautjes gekregen.
Vond de witte kerst super maar ben ook wel weer blij dat we het gehad hebben.
Vind het erg druk hoor, zowel bij mijn vader als bij mijn schoonouders waren ook de neefjes en nichtjes, erg gezellig maar pffff wat een heksenketel met al die kindjes. Kon het ook erg aan Karlijn merken dat ze het eigenlijk te druk vond, en dan 2 dagen achter elkaar die drukte.
Maken er morgen een lekker rustig dagje van.

Wij hebben eerste kerstdag mijn opa bezocht, mijn oma bezocht (moet je doen, zolang ze er nog zijn..) en 's middags naar mijn ouders. Waren op tijd terug voor laatste fles (rond 9 uur) en hup in bed... Bij mijn ouders heeft ze tussen 3 en 8 1 uurtje geslapen..> Was verder veel huilerig Tijdens het eten hebben we haar in maxicosi gezet, en ging ze heel lief spelen met de beestjes die daaraan hingen.

Vandaag bij schoounouders geweest. Was gelijk weer huilerig. Uiteindelijk viel ze na de fles van 19.15 als een blok in slaap in het bedje dat boven stond. Rond kwart over negen gingen we naar huis, ze werd alleen even wakker van het jas aantrekken en sliep in de wagen verder. Om kwart voor 10 (!) wakker gemaakt voor een fles, en nu slaapt ze als een blok

@essje: heel herkenbaar; Floor was veel huilerig en wilde overdag helemala niet slapen, en viel thuis als een blok in slaap in haar eigen bedje..
Ze was ook spontaan eenkennig; zodra ze bij een ander op schoot moest was het huilen geblazen> Heel lastig met al die ooms tantes oma's en opa's die haar vast wilden houden. En die vooral mij neit iwlde geloven dat ze daar geen zin in had en het te druk voor haar was... (Tsja... W

Onze kerst was ook leuk. De 24e en 25e naar mijn schoonouders in friesland geweest. En daar ligt helemaal geen sneeuw!! dus geen witte kerst daar.
Julia vond eht ook vermoeiend hoor, al die drukte. We ahdden ahar wipstoeltje meegenomen, zodat ze niet de hele tijd bij iedereen op schoot hoeft te zitten. Dit ging erg goed, leek ze echt fijn te vinden!
Ook voor eht eerst 's nachts ergens anders geslapen. Ging ook goed, werd alleen om 7.00 uur wakker in plaats van 8.00 uur. Wij hebben wat minder geslapen, want ze was verkouden en lag lekker te snurken. Ben dus blij dat ze thuis niet bij ons op de kamer slaapt.

De 25e waren we thuis, toen hebben we de kadootjes uitgepakt. En 's avonds bij mijn ouders gegeten.

@ Truckerbabe: ja fijn he, mensen die denken jou kind beter te kennen.

Met kerst onze kleine voor het eerst uit logeren gehad. Was gelukkig allemaal wel goed verlopen. Had alleen veel mee dorst als anders, en was ook om 7 uur al wakker ipv 8 uur wat ze normaal thuis is.
Bij ons in de familie zijn we de eerste met een kleine, dus geen drukte van andere kinderen. Verders wel aardig geslapen tussendoor, gelukkig.
Iedereen alvast een fijne jaarwisseling!
Liefs

Terug
Bovenaan