1e Kerstkaart....

Heb hem vandaag ontvangen van de buurvrouw...
Zelf vandaag net klaar met het schrijven van de enveloppen voor de geboorte kaartjes..
Stuur dit jaar geen Kerstkaarten.
Geen zin om weer een reeks te schrijven.
Moeten ze maar snappen...

Jullie wel?

Nu dan ook van mij voor jullie...!!!!
Prettige Kerstdagen....

"Spreek" jullie nog wel voor Nieuwjaar ook voor de Kerst maar dan hebben jullie de groet al binnen....

Dames wou nog maar even zeggen dat het een leuk clubbie is en leef met jullie mee.
Er gaat geen dag voorbij om effe te spieken op de site.

Fijne Kerstdagen en doe net zoals mij rustig aan!!!

Heel veel liefs Natasja

waaaaat?? Nu al een kaart. Dat vind ik toch wel erg overdreven hoor! Ik wacht nog even met kerstkaarten versturen. Dat sla ik ook dit jaar niet over. Vind dat altijd wel gezellig...

Ja ik sluit me aan bij Natasja, iedereen alvast een hele warme kerstgroet en een dikke knuffel voor jullie!! En de club is echt geweldig leuk!!! Ga zo door meiden, en hopelijk als straks de kindjes geboren zijn hoop ik op een goed contact verder en dat we dan idd nog lekker actief blijven op het forum!!

Liefs Janne

hoi hoi

ik heb de kaarten al de deur uit. zelfs voordat de sint het land uit was al. maar ik had geen kerst kaarten maar feest dagen kaarten. er stond ook op fijne feestdagen. en tja vind sinterklaas ook een feest dag dus tja. haha maar idd is vroeg maar ook hier geld ik ben blij dat ze de deur uit zijn anders moet dat ook nog!!! en stel dat ik eerder beval..... haha

allemaal fijne dagen en tja een goed begin he ;) hihi met allemaal mooie kindjes.

kus kus inge

Hey meiden!

Kerstkaarten ook dit jaar niet voor ons! Die wensen komen nu al mijn neus uit! haha! Het is allemaal geld kloperij voor TNT! haha!
Ik moet zeggen ik kijk ook elke dag even op de site om de verhalen en nieuwe onderwerpen te lezen. Heerlijk he zo'n clubje! Ik denk dat er nog vele verhalen volgen nu we zo'n beetje allemaal klaar zijn met werken!

Voor zover alvast fijne feestdagen! haha beetje vroeg maar alvast maar gezegd!

liefs!

Geniet inderdaad lekker van je laatste zwangere bollebuikdagen.... kalkoentje gaat er niet meer bijpassen... m'n echtgenoot liep al voorzichtig wat hints te geven dat ik echt niet op m'n kiloos hoefde te letten hoor tijdens de feestdagen... maar ook al zou ik me rond willen eten dan lukt het nog niet... volgens mij heeft die smurf een maagbandje geplaatst.... krijg er niet zo veel in.... kreeg vanaaf nog de opmerking; welk bord is nu voor onze zoon van 3 en welke is voor jou???

Nu moet ik eerlijkheidshalve bekennen dat ik wel onwijs veel lekker wil snoepen.. jullie ook? Die kerstkransjes worden nu schranskransjes....

Sorry hoor, wat het onderwerp betreft; nee, geen gedoe met kerstkaarten, heb net 120 envelopjes voor de geboorte klaar gekregen... de pen is leeg... kan geen adressen meer zien...

Hahaha, ik kreeg vandaag ook de eesrste binnen. Zelf sturen we ze dit jaar niet. We blijven post sturen. Ik ben de 2e uitgerekend en het kan dus ook heel goed dit jaar nog komen.
Voor jullie natuurlijk ook hele fijne kerstdagen. Een aantal van jullie kunnen misschien (net als ik) met kerst de kleine al bij ons hebben. Veel plezier allemaal met de voorbereigingen voor de kleine en voor kerst.
En idd, dit is een heel fijn forum.

liefs

ik heb de kerstkaarten van weekend ook geschreven.
gisteren zelfs al paar op de post gedaan vond ik al erg vroeg, maar wij hebben dan ook ons nieuwe adres erbij in geschreven. dacht dan toch maar vroeg op sturen. sommige mensen hebben ons nieuwe adres wel hoor, maar andere ook nog niet helemaal. dus dacht voordat straks veel naar ons oude adres sturen. heb er ongeveer zo n 25 tot 30 kaarten om te versturen dus valt te doen.
heb gisteravond de enveloppen voor geboortekaartjes alvast ook geschreven dus das klaar.
groetjes van mij
en inderdaad ook iedereen alvast fijne feestdagen toegewenst! van mij

Terug
Bovenaan