1e kindje

Hoi Meiden

Ik ben erg benieuwd wie van jullie ook zwanger zijn van de eerste?
En hoe jullie het allemaal ervaren.
Ik ben nu zelf na 9 maandjes "oefenen"   5 weken (morgen in ieder geval ) zwanger van de 1e en vind het allemaal wel erg wonderlijk moet ik zeggen.
Nu alleen hopen dat alles goed gaat, ben er toch wel een beetje angstig voor aangezien mijn oma en moeder bijde verschillende miskramen gehad hebben (oma 9 weken en 26 weken, moeder 9 weken en 13 weken), maar ik probeer er maar niet over na te denken, stress is toch ook niet goed zeggen ze .
Ik hoor graag ook jullie verhalen, het is voor ons toch echt helemaal nieuw allemaal.

Groetjes Natalie

Hoi Natalie,

Van harte gefeliciteerd met dit wondertje, ik kan me voorstellen dat het extra spannend is omdat je moeder en oma beide miskramen hebben gehad. Het is altijd al spannend of het wel goed gaat, maar dit geeft je nog iets minder vertrouwen. Misschien moet je maar denken dat het bij jullie in de familie al zo vaak mis is gegaan dat het statistisch gezien eigenlijk niet meer mis kan gaan.
Ik duim in ieder geval heel hard voor jullie en niet vergeten te genieten he.
Ik ben trouwens zwanger van de 2e, maar ook dit is weer net zo spannend.

Liefs Babs

Hoi Babs.

Bedankt voor je berichtje. Ja als het zo vaak gebeurt in de fam dan zet dat je toch wel aan het denken hoor, maar ik vind jou redenatie toch ook wel fijn  Had ik nog niet over na gedacht. haha

Groetjes Natalie

Hoi Natalie,

Allereerst bvan harte gefeliciteerd met je positieve test!

Ik ken je, van naam, van de topic; ronde 8...je weet wel. Ik heb vorige week ook een positieve test gehad en ben gister bij de huisarts geweest en heb later mijn bloed en urine laten onderzoeken en het schijnt dat ik echt weer zwanger ben. Het is voor mij ook een spannende periode omdat het vorige keer na 8 weken mis gegaan is. Ik hoop, voor ons beiden, dat we over ongeveer 8 maanden een prachtige gezonde baby in onze armen mogen vasthouden. Wanneer ben je trouwens ongeveer uitgerekend en heb je al een afspraak bij de verloskundige? Ik ga haar maandag even bellen, ben benieuwd wanneer ik langs mag komen.

Fijn weekend!

Liefs Evelien

Hoi Evie

Gezellig dat je hier ook bent.
Gefeliciteerd!! Gaan we samen duimen dat alles goed mag gaan.
Ik ben trouwens uitgerekend op 10 oktober, maar er bestaat een kleine twijfel of ik niet al 4 weken verder ben. (Ben wel ongie geweest, maar heb constand buikpijn gehouden, vandaar)
Ik mag op 5 maart voor het eerst naar de vk. Waarschijnlijk doen ze dan zo snel mogelijk een termijn echo om te kijken hoe ver ik werkelijk ben. Kan niet wachten, ben dan 9 weken.

Groetjes Natalie

Terug
Bovenaan