1e lach

A

Anoniem

Guest
Hai hai,

Levi is nu 3 weekjes en kan met zijn gezichtje al van alles vertellen, zo schattig is dat om te zien. AL die uitdrukkingen nu al. Hoe oud waren jullie kleine kanjers voordat ze daarmee begonnen en begonnen te lachen, want Levi lacht zelfs al en nee......het zijn echt geen stuip trekkingen. :)

Liefs,
Nephele

Hoi Hoi,

Ieder kind is inderdaad weer anders. C-J was er eigenlijk ook heel vroeg bij met lachen.
Je ziet iedere keer weer wat nieuws bij ze. Maar pas op he je moet het mooie er niet vanaf kijken hahahahahahhahahahaa   Nee hoor geniet er maar lekker van. Ik maak er zelf ook nog een studie van om te kijken wat hij nu weer allemaal kan en doet.

Groetjes aafje

Ps   mag ik vragen waar jou eigen naam vandaan komt. Die komt eigenlijk helemaal niet zoveel voor toch?

Hai Aafje,

Leuk is dat dan he? Ik kan uren naar Levi kijken...hihih......En je ziet zo klein als dat ze zijn elke dag wel weer andere dingen.

Mijn naam.....ja.....dat is mijn Heksen-naam, en betekent WolkenGodin. Ik houd me namelijk bezig met het spirituele en de Wicca en heb ook een eigen club met leden.

Liefs,
Nephele

Terug
Bovenaan